Mail

Als ik in mn adresboek een groep maak met diverse e-mailadressen en ik gebruik die groep in Mail om een e-mail naar die desbetreffende mailadressen te sturen dan zegt ie dat niet door mn smtp host wordt herkend. Weet iemand hier een oplossing voor?

Andere smtp-host instellen, het heeft niets met je adressen te maken.

Daar gebeurt precies hetzelfde bij!

Misschien staat er een naam verkeerd in je adressenlijst? Zoals voorbeel@hotmail..com

Daar heb ik ook al uitvoerig naar gekeken, maar kan nix vinden!

Heeft een ander mailprogramma hetzelfde probleem?

Ik kan een poging wagen. Maar werkt bijvoorbeeld entourage samen met het Adresboek?

Nee, werken niet samen. Office heeft een eigen adresboek.

Ik kom erachter. Ik heb eigenlijk geen zin om die hele lijst die ik in die desbetreffende groep heb staan domweg over te kloppen.

Is het zo dat als er bijvoorbeeld e-mail adressen niet meer bestaan dat ie dan ook niet reageert?

Nee, dan krijg je een mailtje terug van die provider.

Dat lijkt mij dus ook. Ik vind het maar vreemd!

Al mn adressen in mijn groep heb ik apart een mailtje gestuurd. (pfff) Dat gaat allemaal goed. Maar als ik al die adressen in een groep heb doet ie dus helemaal niets!

[quote:5d6136d37f="joostinthehouse"]Is het zo dat als er bijvoorbeeld e-mail adressen niet meer bestaan dat ie dan ook niet reageert?[/quote:5d6136d37f]

Niet te geloven, maar dat heb ik dus gehad, kreeg telkens een melding dat de SMTP server niet reageerde , en of ik het via een ander account wilde proberen, bleek een e-mail adres in mijn adresboek te zijn dat niet meer bestond.Dus je moet ff uitvissen welke in die groep het niet doet.

Lekker vaag maar weer!