Mail2 signature werkt niet met gewone account

Morgen,

Ik krijg hier een punthoofd van,

Met geen mogelijkheid krijg ik mijn handtekening ( een stukje tekst) onderaan mijn mails.
In de prefs staat alles goed ingesteld (denk ik) en onder de “all signatures” heb ik er dus eentje aangemaakt.
Als ik nu een nieuwe mail maak wens ik daar ALTIJD die signature onder, maar in het rechter keuze popup menu staat alleen “NONE”

Het is wel zo dat het lukt voor de .mac account maar niet voor mijn gewone mails die ik via mijn provider verstuur !!

het stoort me ook dat die signaturen in dezelfde kleur staan (zwart) als de rest van de mail.

Is dit op te lossen ??

Goedemorgen!

Bij de voorkeuren ga je naar ‘handtekeningen’. Daar voeg je een handtekening toe, doe je dmv Opmaak → lettertype/kleur naar eigen smaak kan aanpassen.
Vervolgens bij ‘voeg handtek. automatisch in’ de gewenste handtek. selecteren en dan zou het gewoon moeten werken. Hier geen problemen iig…

succes! :slight_smile:

[quote:f6c3410edf]ervolgens bij 'voeg handtek. automatisch in' de gewenste handtek. selecteren[/quote:f6c3410edf]

Dit laatste kan bij mij niet, dit is greyed out !

:?

das apart! Ik kan ook zo gauw even niet vinden waar dat door komt… . Kan je die optie ergens uitzetten ?? Helaas, kan je niet verder helpen… :frowning:

[edit]
Om te kunnen kiezen tussen verschillende handtekeningen wanneer u een bericht opstelt, kiest u ‘Geen’ en selecteert u ‘Toon handtekeningmenu bij nieuwe berichten’ onder het venstermenu.

kan dat ook niet? (uit mail-help)

Kan hier ook niet voor "Kies Handtekening" kiezen inderdaad, vreemd.

Het werkt niet door in "all signatures" een handtekening te selecteren, dit is slechts een overzicht voor alle handtekeningen die je hebt. Je moet het per mail-account instellen. Selecteer onder "all signatures" een mail account en nu kun je onder in het voorkeurenscherm 'geen' veranderen in de door jou gewenste optie.

Thanx Funqtion

Een stukje tekst lukt wel maar een afbeelding .jpg lukt gewoon weg niet. waarom niet ???