mailbox vol

Krijg bericht dat m'n mailbox bijna vol is.Waar kan ik in mijn e-mail de optie leave mail on server(of een equivalent) vinden om dit uit te schakelen. Os-x 10.2.8

- start mail op - ga in de menubalk naar: mail-voorkeuren - kies: accounts - selecteer accountnaam en klik op wijzig - klik op tabblad geavanceerd - hier vind je de diverse mogelijkheden voor mail op server te laten of te verwijderen...

succes. :smiley:

[quote:6337df9e6c="paraglider"]- start mail op - ga in de menubalk naar: mail-voorkeuren - kies: accounts - selecteer accountnaam en klik op wijzig - klik op tabblad geavanceerd - hier vind je de diverse mogelijkheden voor mail op server te laten of te verwijderen...

succes. :D[/quote:6337df9e6c]
Dus verwijder bericht van server wil je bedoelen en daar een vinkje zetten in’t kadertje?

[quote:32192ad6f8="sinew"][quote:32192ad6f8="paraglider"]- start mail op - ga in de menubalk naar: mail-voorkeuren - kies: accounts - selecteer accountnaam en klik op wijzig - klik op tabblad geavanceerd - hier vind je de diverse mogelijkheden voor mail op server te laten of te verwijderen...

succes. :D[/quote:32192ad6f8]
Dus verwijder bericht van server wil je bedoelen en daar een vinkje zetten in’t kadertje?[/quote:32192ad6f8]

Yep!

dan wordt er na ophalen van je mail je mailbox leeggehaald bij je provider.
heb je al je mail al opgehaald dan kun je ook nu klikken op “verwijder nu”

moet lukken zo 8) :lol: :slight_smile:

Mijn mailbox is ook vol alleen staan er maar 10 mails in mijn mailbox in Mail.

Nu heb ik op de website van chello gekeken en daar blijkt dat ik 220 mails in
mijn account hebt zitten. Nu is mijn vraag hoe krijg ik die mails in Mail om ze
vervolgens te verwijderen.

Wanneer ik een email in Mail verwijder dan gaat hij toch ook van der server af?
Ik hoop dat iemand me kan helpen om te zorgen dat ik alle emails in Mail krijg
zowel van die van chello als ook de emails van mij Gmail account.

Edit: Ik heb iets gevonden je slecteerd je postbus en dan vervolgens
Postbus-> Bouw opnieuw op vervolgens krijg ik mails binnen alleen pakt hij
die ze niet allemaal. Als ik ze nu verwijder gaan ze dan ook van de server zoniet
hoe krijg ik gewoon mails weg zodat ik weer ruimte op de sever heb?

Misschien via Chello Webmail?