Mailgeschiedenis blijft niet staan.

Dag allemaal,

Als ik (met een Mac) mijn klant (met een PC) een mail stuur en zij replied en ik reageer daar weer op dan is bij haar mijn vorige bericht verwijderd. Bij mij is de mailgeschiedenis nog steeds wel zichtbaar.

Dit is vervelend voor mijn klant omdat zij dan niet goed kan zien waar ik op gereageerd heb.

Hoop dat ik het duidelijk omschrijf. Het gaat erom dat je graag alle vorige mailtjes onderaan je bericht blijft zien.

Hoe kan het zijn dat mijn klant de vorige berichten niet meer ziet? Terwijl ze er bij mij netjes nog altijd staan. Dit geldt voor haar werk PC maar ook voor haar thuis PC.

Ik heb van mijn andere klanten nooit van dit probleem gehoord. Is het iets specifieks van deze klant?

Wie heeft raad?

Groet,

Basek

Zal een instelling zijn bij haar op de computer, lijkt me.

<p class="cite">GoeieDag op 9 april 2020 om 23:35</p> Zal een instelling zijn bij haar op de computer, lijkt me.
Maar ja ... welke? Zij heeft er verder geen verstand van. En ik ook niet van PC's.

Ook niemand op het werk verstand van Windhoos PC’s?

BTW, een Apple computer is ook een Personal Computer, afgekort PC.

Wat voor mail client gebruikt ze ?

En hoe staat jou mail ?mail instellling

<p class="cite">prenkema op 10 april 2020 om 12:41</p> En hoe staat jou mail ?mail instellling
Precies zo. Alleen dat ik altijd ("automatically") een CC naar mijzelf stuur.
<p class="cite">prenkema op 10 april 2020 om 12:34</p> Wat voor mail client gebruikt ze ?
Helaas geen idee. Het is een klant zonder technische kennis op afstand.
<p class="cite">JoopJoopJoop op 10 april 2020 om 12:30</p> Ook niemand op het werk verstand van Windhoos PC’s?

BTW, een Apple computer is ook een Personal Computer, afgekort PC.


Ik ben bang van niet. Er is ook een beetje onwil van haar kant om het serieus uit te zoeken. “Het moet toch gewoon werken? Met andere mensen heb ik ook geen problemen.”

I know dat een Mac ook een PC is. Maar Maccers noemen (doorgaans) Windowsgebruikers toch PC-gebruikers? :wink: