makkelijker widgets gebruiken (tip - hoop ik)

Net als velen hier heb ik erg veel Dashboard Widgest. Zoveel inmiddels dat a) alles open hebben geen optie en b) vinden welke je nodig hebt soms lastig is. In beide gevallen merk ik dat ik minder gebruik maak van Dashboard dan ik zou willen.

Om de widgets handiger te gebruiken doe ik nu het volgende: ik zoek en lanceer alleen nog maar via Launchbar, maar dat kan ook Quicksilver, Butler of Spotlight zijn. Na gebruik van een widget sluit ik 'm weer en heb alleen open wat ik echt vaak gebruik - wel zo rustig en wel zo makkelijk

Omdat een plaatje meer zegt dan woorden hier een kort filmpje van hoe dat werkt: Dashboard Widgets via Launchbar

Voor zover ik kon vinden was hier nog niet eerder melding van gemaakt.

Very nice..ziet er handig uit! ff proberen met QS :D

ik heb wel alle widgets in één folder gedaan en voor die folder een shortcut (w-toets) gemaakt in Launchbar!

[quote:87bd41a2a6="macsterdam"]

Omdat een plaatje meer zegt dan woorden hier een kort filmpje van hoe dat werkt: Dashboard Widgets via Launchbar
.[/quote:87bd41a2a6]

Gisteren bekeek ik je link en wilde dat net weer doen, maar nu werkt ie niet meer…
Heb inmiddels launchbar geïnstalleerd, maar 't is nog niet gelukt de widgets aan de praat te krijgen.
Kun je kijken wat er mis is met de link?