Malafide advertenties op OMT

Kan ik van deze onzin verlost blijven ?

Spam

Dit is precies waar AdBlock voor uit is gevonden…

Dat klopt, maar het gaat me ook om de malafide-aard van dit soort advertenties.

Klik er op dan ben je er ook van verlost.

Ik sta dit graag af @Shmoo

Ik begrijp je niet, wat maakt de aard van de advertentie uit als deze geblokkeerd is?

<p class="cite">no_poo op 10 februari 2019 om 15:22</p> Ik begrijp je niet, wat maakt de aard van de advertentie uit als deze geblokkeerd is?
Dat OMT malafide advertenties toestaat. Adblocker of niet. Zo eenvoudig is het toch?
<p class="cite">sedikit op 10 februari 2019 om 15:30</p>
<p class=”cite”>no_poo op 10 februari 2019 om 15:22</p> Ik begrijp je niet, wat maakt de aard van de advertentie uit als deze geblokkeerd is?
Dat OMT malafide advertenties toestaat. Adblocker of niet. Zo eenvoudig is het toch?
Ah, de oplossing moet van OMT komen. Verwacht daar niet teveel van zou ik zeggen.

Je zou ook kunnen zeggen. Als mijn AdBlocker actief is en ik zie dit soort advertenties dan is er misschien iets mis met mijn AdBlocker.

Waarom zie ik deze advertenties nooit? Misschien gebruik je wel een AdBlocker die af en toe bepaalde advertenties doorlaat omdat ze ook geld krijgen van deze partij. Wie is dan de schuldige ?

OMT heeft echt niet zoveel invloed op welke advertenties op hun site komen te staan. Dat doet toch echt het advertentieplatform.

Ik dacht juist dat AdBlock überhaupt niet aan staat.

Tsjonge jonge @nnsa, gaat daar ff een waardebon van €1500 aan je neus voorbij omdat je er niet op wil klikken! Ik ben superblij met mijn advertentieloze surf ervaring maar op dit soort momenten baal ik er wel van.

Da’s nou jammer @McPim, ik hem hem al aan @Shmoo gegeven…

Maar ik ben nog van de generatie dat hij gewoon 1500,- aftikt bij de Mediamarkt. Dat leg ik gewoon op de toonbank alsof het mij allemaal niets intresseeert. ?

Ik vind de opmerking van @nssa zeer terecht. We kunnen wel lekker cynisch en sarcastisch doen en lekker reclame blokken, maar reclame is voor website wel een bron van inkomsten. Dus als je OMT een warm hart toedraagt…

Echter deze reclame is zeer malafide. Straks krijgen we nog p3n1s vergroting reclame… Een website mag ook wel een beetje ‘op niveau’ reclame banners tonen.

<p class="cite">meesje op 10 februari 2019 om 19:33</p> Ik vind de opmerking van @nssa zeer terecht. We kunnen wel lekker cynisch en sarcastisch doen en lekker reclame blokken, maar reclame is voor website wel een bron van inkomsten. Dus als je OMT een warm hart toedraagt….

Echter deze reclame is zeer malafide. Straks krijgen we nog p3n1s vergroting reclame…. Een website mag ook wel een beetje ‘op niveau’ reclame banners tonen.

Sorry hoor maar zonder cynische reacties en vervelende advertenties blijft er niks meer van de ziel van OMT over.

Haha, ja, ik denk dat je (helaas) daarin gelijk hebt.

Dus als je OMT een warm hart toedraagt….
Maar wie doet dat dan? Volgens mij alleen de verkering van Raymon.

Ik zal het doorgeven.

[update] het antwoord staat hieronder :arrow_down:

Dit is idd een advertentie die niet door de beugel kan. Ik zal onze adops vragen deze te blacklisten.

Update: Onze adops heeft de drie varianten die er waren nu geblacklist. Mocht je 'm nog een keer tegenkomen, wil je dan de URL waar deze naartoe verwijst hier doorgeven? Dan blacklisten we die ook.

Over adblockers: voel je vrij om een adblocker te gebruiken. Ook op OMT. Anno 2019 kun je dat niemand meer kwalijk nemen.