Mijn klikknop (onder touchpad) klikt niet meer aan de rechterkant nog wel in het midden en aan de linkerkant.
Iemand al last van gehad?
En is het een hoop gedoe om het te laten verhelpen?
btw, geen garantie meer.
Mijn klikknop (onder touchpad) klikt niet meer aan de rechterkant nog wel in het midden en aan de linkerkant.
Iemand al last van gehad?
En is het een hoop gedoe om het te laten verhelpen?
btw, geen garantie meer.
De bovenkant van de PowerBook moet er van af. Valt op zich nog wel mee. Maar geen idee wat de kosten zijn als je het laat doen, daarvoor moet je toch even bij een Apple Service Provider langs.
Als je een klein beetje handig bent, dan kun je het heel goed zelf doen. Welk type PB heb je? Misschien heb ik er wel een technische handleiding van voor je, waarin staat hoe je hem open kunt maken. Anders moet je even op Google zoeken, dan kun je ook genoeg info vinden.
@ Tijn
Nou, als je zo vriendelijk wilt zijn, hieronder wat gegevens van mijn powerbook.
Ik ben redelijk handig en als blijkt uit de technische handleiding die je mij misschien gaat sturen dat het te doen is voor mij kom ik wellicht in de verleiding om het zelf te doen.
Alvast bedankt.
Computernaam: PowerBook G4 15"
Computermodel: PowerBook5,4
Processortype: PowerPC G4 (1.1)
Aantal processors: 1
Processorsnelheid: 1.5 GHz
L2-cache (per processor): 512 KB
Geheugen: 1.25 GB
Bussnelheid: 167 MHz
Opstart-ROM-versie: 4.8.6f0
Serienummer: W84345ANQHY
Als je instructies zoekt voor het demonteren: klik [url=http://www.ifixit.com/Guide/]hier[/url].
ok, thanx macpro, ik vind je goed.
Ik heb ook een beetje last van mijn PB klikknop. Het is niks dramatisch, maar het is wel een beetje vervelend soms.
Ik weet niet goed wat het is, maar hij lijkt een klein beetje losser te zitten dan anders. Vroeger zat ie zo strak als wat en moest ik maar kleine kracht uitoefenen om te klikken, maar nu is er wat speling alvorens ik kan klikken, alsof hij 'twee keer kan klikken.
Iemand?
Dat zal dan ook wel sleutelen worden of wegbrengen of er mee leren leven, jij mag kiezen.