Maps van Google terug via App Store?

Persoonlijk vind ik het jammer dat Apple Google Maps weg doet uit iOS en daarvoor van "eigen" Maps voorziet. Denken jullie dat Google weer terug zal komen op iOS dmv een app in App Store, met al hun diensten, dus ook Google Maps 3D?

PD Maps Worldwide ziet er volgens mij hetzelfde uit als Google Maps en Google Earth kun je er ook op zetten. Ik zie het verschil niet. Beiden nog gratis te verkrijgen
Hoor zojuist dat Apple in de naaste toekomst TomTom kaarten gaat gebruiken. Apple kennende zul je daarvoor moeten betalen....

Apple gebruikt nu al de kaarten van tomtom als bron voor hun kaarten.
Daar hoef je dus niets extra voor te betalen....
"Apple kennende...." :confused: Get your facts straight!

Hier stond een antwoord m.b.t. eh..."get your facts straight"..maar dat heb ik gewist (de optie "verwijderen" van mijn reactie bestaat niet) Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in deze steeds maar weerkerende discussie over de prijspolitiek van Apple. Sorry!

@vutakat Het lijkt mij een goed idee dat je afwacht totdat je de Maps van Apple zelf hebt getest! Je zegt nu al dat je die van Google terug wilt terwijl je die van Apple nog niet hebt geprobeerd. (ga ik van uit)

En anders ga je toch gewoon niet naar iOS 6? Of je download iets vergelijkbaars uit de App Store.

Ik begrijp de TS wel.. Streetview is een héél handige functie, en zou ik met de komst van de nieuwe maps toch wel graag daarnaast blijven gebruiken..

ik snap hem ook -

kun je straks nog wel een route maken voor voetgangers/fietsers?

dit is voor mij juist een van de voornaamste toepassingen met mn iphone, op de fiets snel zien hoe ik ergens heen moet fietsen!

lijkt me dat de nieuwe apple maps alleen aan automobilisten denkt

Voetgangers functie zit er gewoon in,
heb even screenshotje voor je gemaakt:

[img]/uploads/community/99a78340c4addea3933fa0a178f5f15bcd7ffc28_0.png[/img]

hele geruststelling.

dat wordt dan updaten in de herfst ;-)

loopt het ook n beetje soepel die maps app?