Marathon muziek, help !

Ik zit al een paar jaar met een nummer in m'n hoofd. Het nummer is afkomstig van het spel Marathon, dat ik vroeger veel speelde op de performa van m'n Pa. Of het deel 1 of 2 was, of zelfs een demo ervan, weet ik niet meer.

Het nummer was rock/dance achtig. Beetje richting prodigy / appolo440. Het was te horen aan het begin van het spel (tijdens het menu) dacht ik…

Wie oh wie weet de titel van deze track? :slight_smile:

heb je [url=http://www.geocities.com/TimesSquare/Chasm/3231/main.html]hier[/url] wat aan?

[quote:266818c555="papilio"]heb je [url=http://www.geocities.com/TimesSquare/Chasm/3231/main.html]hier[/url] wat aan?[/quote:266818c555]Nee sorry.

Ik denk dat het het intro muziekje is van de Marathon 2 demo. Misschien helpt dat iemand? :?

Jaaaaa, dat intro-muziekje is zo ongelooflijk gaaf! Volgens mij was het wel speciaal voor Marathon gemaakt (geen nummer van dj/artiest of wat dan ook). Als iemand daar de mp3 van heeft .... Maar helaas kan ik je dus niet verder helpen.

Groet, wilfred

Misschien een idee?

Start (als je die nog hebt iig.) Marathon op vanuit Classic. Vóór het starten zet je eerst Wiretap aan :smiley:

Wiretap neemt vervolgens alle sounds op die vanaf dat moment hoorbaar zijn uit je Mac… :wink:

[quote:71e949b6b5="wilfred"]Jaaaaa, dat intro-muziekje is zo ongelooflijk gaaf! [/quote:71e949b6b5] :oops: Valt vies tegen :x Het was alweer zo'n 7 jaar geleden dat ik het gehoord had. Had ik het nou maar niet gedownload, weg illussie :cry:

Na een doorstart van mijn speurtocht had ik 'm gevonden. Het nummer is van Power of Seven en het heet Marathon theme (oid). Te downloaden via de bekende (Poison) kanalen…

[quote:f330c5fb70="Syndic"]Misschien een idee?

Start (als je die nog hebt iig.) Marathon op vanuit Classic. Vóór het starten zet je eerst Wiretap aan :smiley:

Wiretap neemt vervolgens alle sounds op die vanaf dat moment hoorbaar zijn uit je Mac… :wink:[/quote:f330c5fb70]Tja, die demo ligt al jaren in de prullenbak… heb een tijdje een blackout gehad (lees: pc gebruikt).

Antwoord a.