Mark Hoekstra overleden

Mark Hoekstra, bekend van onder andere de iPod oplader voor je fietsdynamo, de eerste zwarte iPhone en diverse andere projecten is vanmorgen overleden. Afgelopen woensdag kreeg hij een hartaanval, vrijdag was hij hersendood. Zijn crematie vindt donderdag plaats in Groningen.

Mark is 34 jaar geworden. Rest in Peace, veel sterkte aan zijn familie en vrienden.

heb aan hem een werkende ibook te danken mag hij hacken met de goden (gaat een kaasje branden voor hem)

Mijn condoleance gaat uit naar de famielie en vrienden van Mark, ik wens hen veel sterkte.

P.S Bor ik mis een beetje in je stukje dat hij blogger was bij Bright.

Hij was zoveel, maar hacken was wat hij liefhad.

Ik zal hem missen.

Ik las het net op Bright, erg spijtig na wat hij allemaal nog had gedaan vlak voordat hij een hartaanval kreeg. Familie en vrienden gecondoleerd.

Vorige week had hij nog zijn verjaardag gehad (volgens zijn flickr account)

http://www.flickr.com/photos/geektechnique/2856075240/

34 en al een hartaanval, das erg jong :frowning:

Ik kende hem niet, maar na wat ik gelezen heb, moet het een bijzonder persoon zijn geweest. Aan alle betrokkenen, gecondoleerd.

ik kende hem ook niet :|

Hij is inderdaad de 12e jarig geweest. Hij stierf te jong. De man had nog veel kunnen betekenen voor deze wereld.

Hij was zo aardig, ik mailde hem laatst dat ik op zoek was naar een eMate en of hij misschien iemand wist die er 1 over had. Hij gaat dan gelijk het hele internet afzoeken op zoek naar zo’n ding.

we gaan hem erg missen. Ik las net nog een artikel in Macfan hoe bijzonder hij wel was !

Ah, de MacFan. Was hij niet degene die van alles ombouwde ? (oud Mac-spul)

Alles.

Lijkt me mooi om een in memoriam op OMT te plaatsen. Veel filmpjes, als die er zijn.

Ze mogen dit nog best wel op de voorpagina zetten, staat er nog geneens op...

[img:e0b7e6b7ba]http://geektechnique.org/images/333.jpg[/img:e0b7e6b7ba]

hack with the gods mark

Dat is een mooie foto vind ik. Alles wat mark is staat erop. Z'n zelf gespoten iBook, z'n liefde voor oude spullen (de beamer en de arcadekast), z'n zelfgebouwde werkstation...

Echt nog nooit van gehoord.. :?

Mijn condoliance voor Mark zijn familie, vrienden, collega's en de OMT leden die hem gekend hebben.

Gecondoleerd voor zijn familie, vrienden en iedereen wie Mark leuk, lief aardig vondt.

Familie en vrienden gecondoleerd.