Markeringskleur bij zoeken in pdf (in voorvertoning)

Ik zoek nogal regelmatig in (wetenschappelijke) pdf-artikels naar bepaalde woorden. Hierbij krijg je in de lade de context te zien waarin dit woord voorkomt en dat kan je aanklikken om naar het betreffende stukje tekst te gaan. Op die plek is de tekst grijs gemarkeerd... dat grijs is nu net het probleem, het valt m.i. onvoldoende op als je op een volle pagina text moet kijken. Nu is mijn vraag: hoe kan ik deze markeringskleur aanpassen?

Ter info: de ‘markeringskleur’ aanpassen in Systeemvoorkeuren>Weergave verhelpt dit niet… Blijkbaar worden deze zoekresultaten aangeduid in een achtergrond-markeringskleur, maar die kan je daar niet aanpassen.

Kijk eens in het voorkeuren bestand van Voorvertoning (preview.plist). Ik gok erop dat de kleur daarin gespecificeerd staat.

Kan ik toch niet vinden enkel de kleur van de pagina-achtergrond kan je daar instellen, maar niet de markeringskleur... Ik denk trouwens eerder dat de gebruikte kleur de standaard achtergrond-markeringskleur van Mac OS X is... Zelf makkelijk uit te testen klik een map/document aan in de Finder en switch naar een ander programma; de markering 'blijft' maar wordt grijs. Als ik nu nog eens wist waar dat aan te passen valt...