Marktplaats foto's uploaden met Safari werkt niet (meer)!

Het uploaden van een foto bij je advertentie werkt niet meer met Safari bij mij. Met Firefox nog wel.

Dit nadat ze de site hebben en een nieuw systeem hebben voor het uploaden. Je krijgt nu een melding te zien dat er upgeload wordt.
[img:1f15daf282]http://img256.imageshack.us/img256/1372/afbeelding3gr2.png[/img:1f15daf282]

In Safari wordt het uploaden overgeslagen en staat de advertentie erop zonder plaatjes.

uhm ja? Gewoon even melden bij marktplaats zou ik zeggen.

Dat heb ik al gedaan, maar misschien ligt het aan mij, dus vraag ik of andere het misschien ook hebben.

Nee. Ligt niet aan jou. Bij mij werkt het ook niet met Safari. Wel met Firefox.

[quote:588f154585="mvdenberg"]uhm ja? Gewoon even melden bij marktplaats zou ik zeggen.[/quote:588f154585] Even melden, vervolgens een week wachten op antwoord om daarna met een kluitje het riet ingestuurd te worden en er later achter te komen dat ze er niks aan doen...

Zo zal het wel lopen ja.

Toch lastig dat er site’s zijn die Safari-onvriendelijk zijn. Zo kon je al langer met Safari niet dikgedrukt of cursief instellen op marktplaats. En laten we dan al helemaal niet beginnen over Live/Hotmail.

En het dufste vind ik nog wel, dat het wél ooit gewerkt heeft! Dus... :?

Ach fok! Lekker handig. Tot voor een dag of vier geleden werkte het nog wel i.i.g. Ik heb net mijn digitale camera verkocht via Marktplaats nml.

Het wordt gewoon al gemeld op hun site:

[i:320b7a8c8b]Door een storing is het tijdelijk niet mogelijk om foto’s bij een advertentie te plaatsen als u gebruik maakt van de browser Safari. Wij werken aan een oplossing van het probleem. Wij adviseren u om tijdelijk de browser Firefox te gebruiken.[/i:320b7a8c8b]

Zo dan! Krijg nou wat... 8)

Dan ga je je toch afvragen wat voor 'n storing dat wel niet zou kunnen zijn :P

Webdesigner: “Oeps, ik heb een deel van de web-software weggegooid…”

Da’s nog 'ns een storing :sealed:

Zolang ze het maar oplossen, dan ben ik niet veroordeeld tot het gebruik van Firefox. :P