Marresc's Switch

Zo. Net terug van de Easyware in Leuven waar ik heb m'n eerste mac heb besteld. Het is een iMac 20" geworden met 1GB RAM en de Mighty Mouse (ipv de éénknops muis). En dat alles met studentenkorting natuurlijk. :P

Ik ben al enkele maanden mijn switch aan het voorbereiden: met del.icio.us bewaar ik links van interessante prog’s en tips die van pas zullen komen…

Wennen aan het besturingssysteem zal waarschijnlijk het moeilijkste (of misschien wel makkelijkste) worden, maar zoals ik jaren geleden deed op Windows, zal het spelend gewijs ontdekken worden.

Eventuele vragen of problemen zal ik natuurlijk hier, in mijn eigenste switch-topic, melden. :smiley:

Gefeliciteerd !! Je zal geen spijt krijgen... behalve dat je niet veel eerder geswitched bent.. :D

Gefeliciteerd met je aankoop. :wink:

[quote:c9d7a5bab2="Marresc"]Zo. Net terug van de Easyware in Leuven waar ik heb m'n eerste mac heb besteld. ...[/quote:c9d7a5bab2] Leuke winkel? Ik ken hem alleszinds niet.. :roll:

[quote:879138ea41="Marresc"]. Wennen aan het besturingssysteem zal waarschijnlijk het moeilijkste (of misschien wel makkelijkste) worden, maar zoals ik jaren geleden deed op Windows, zal het spelend gewijs ontdekken worden. D[/quote:879138ea41]

Aan MacOSX hoef je niet te wennen!
Je vraagt je alleen af waarom alles zo gemakkelijk kan :lol:

[quote:dcf55319dc="geerth"][quote:dcf55319dc="Marresc"]Zo. Net terug van de Easyware in Leuven waar ik heb m'n eerste mac heb besteld. ...[/quote:dcf55319dc] Leuke winkel? Ik ken hem alleszinds niet.. :roll:[/quote:dcf55319dc]

Zeker, na de 3 it-pro’s is het een echt “Apple Center”. Als je ooit eens langs de vaartkom passeert in Leuven: je kan er niet naast kijken.

Vandaag even gebeld om te vragen wanneer hij zou arriveren... "We weten het niet. Het kan morgen of volgende week zijn" Ik zou hem nog graag voor september hebben, als dat niet te hoog gegrepen is. :?

Hebben ze speciaal de prijs verlaagd zodat hij goedkoper zou zijn dan in de online store, maar hun "grootste concurrent’ zou wel sneller geweest zijn.

Oké. Eigenlijk kon ik gisteren al mijn iMac G5 naar huis nemen, maar mijn vader wist zijn code van zijn VISA niet meer. :roll: Vandaag gaan halen, ik start hem op, en wat zie ik? 2 dode pixels... Morgen dus even bellen naar Easyware om te vragen wat er nu moet gebeuren. Shit zeg.

[quote:a72eb57db5="Oortjes"] Aan MacOSX hoef je niet te wennen! Je vraagt je alleen af waarom alles zo gemakkelijk kan :lol:[/quote:a72eb57db5] idd, k ben ook nog niet zo lang geleden geswitched, het verliep echt heel goed :), maar als er toch iets misgaat is dit forum er natuurlijk hé :)

[quote:c698925372="Marresc"]Oké. Eigenlijk kon ik gisteren al mijn iMac G5 naar huis nemen, maar mijn vader wist zijn code van zijn VISA niet meer. :roll: Vandaag gaan halen, ik start hem op, en wat zie ik? 2 dode pixels... Morgen dus even bellen naar Easyware om te vragen wat er nu moet gebeuren. Shit zeg.[/quote:c698925372]

is inderdaad wel minder pretting nieuws, zeker als je er dan al zo lang op wacht en naar uit keek