Maximale schijfgrootte bij Virtual PC

Ik zie dat m'n Virtual pc een schijf van 15 gig heeft aangemaakt waar ik maar 1 gig van gebruik... die andere 14 heb ik hard nodig, en zou de virtuele schijf van m'n Virtuele PC met m'n virtuele Windows XP graag kleiner maken!

Ik zoek bij settings maar zie nergens de mogelijkheid om de grootte van de schijf aan te passen?

Normaal gezien word die virtual disk dynamisch groter, hoe meer je erop zet, hoe groter de file word duss...

Daar heb je een programma voor nodig dat die klus voor je klaart

het heet reclaim zeroed space

[quote:c7a626d07b="jeroenimo"]Daar heb je een programma voor nodig dat die klus voor je klaart

het heet reclaim zeroed space[/quote:c7a626d07b]dat heb ik geprobeerd, maar halverwege de laatste stap krijg ik een error, dat ik te weinig free diskspace heb… en zie de schijf alleen maar groter worden :? :?

[quote:b5bd49c655="jortdevries"][quote:b5bd49c655="jeroenimo"]Daar heb je een programma voor nodig dat die klus voor je klaart

het heet reclaim zeroed space[/quote:b5bd49c655]dat heb ik geprobeerd, maar halverwege de laatste stap krijg ik een error, dat ik te weinig free diskspace heb… en zie de schijf alleen maar groter worden :? :?[/quote:b5bd49c655]Ik heb alleen maar op de help gedrukt van Virtual PC en daar stond dat, geen ervaring mee dus, sorry kan je niet verder helpen.