Maxon Cinema 3D

tekent er iemand met dit programma ik sta op het punt dit software paket te gaan kopen en wil wat nederlanse featback

featback :lol:

ja ik wil graag weeten wat anderen er van finden en of ze er gelukkig mee zijn

ik ben zelf niet zo'n tekenaar, en gebruik momenteel alleen cinema als 3D programma dus een goede vergelijking kan ik niet geven. ik heb ooit ook wel eens Bryce gebruikt, maar dat valt duidelijk in een andere categorie.

Cinema is GROOT!
Bevat alle onderdelen en mogelijkheden om (min of meer) realistische objecten te maken.

Ik vind de gebruiksvriendelijkheid wat minder (functies zitten door elkaar, overzicht houden is lastig)

ik ben er blij mee!

ik gebruik het nu om te testen ik ben er ook heel blij mee en ik gebruik het ook om er 3d mee te tekenen maar voor ik het ga kopen wil ik graag weten of er nog dinngen zijn die ik gemist heb want als ik een tekening maak en render ziet het er erg realisties uit maar het kan altijd beter het blijft toch allemaal zo kunstmatig ik zou graag wat rommel rook en onscherpe cammera plaatjes willen hebben het is nu zo dat als ik iets op de voorgrond scherp heb er op drie km vederop ook iets staat en dat is duidelijk te zien in de echte wirold is dat niet zo hoe krijg ik dit voor elkaar