MDA compact & bluetooth synchronisatie & Mail

Wit nederland,

Sinds gister een Mda compact in bezit.
Nu bezit ik pocketmac ( 3.0 ). Dit werkt echter op een paar puntjes na perfect.

Wat krijg ik niet aan de praat : het synchroniseren met bleutooth op de mac. Ik heb het netjes gekoppeld. Staat ook netjes in de bleutooth voorkeuren van de mac & pocket pc. Echter als ik bij de mac kijk staat er bij verbonden : NEE. Ik krijg hier alleen verbonden als ik een bestand probeer te versturen, en na een paar seconden stopt dat. En is hij niet meer verbonden. Vergeet ik iets in te stellen ?
Heb het paar ritueel al een paar keer uitprobeerd : eerst de phoon dan de mac, andersom en noem het maar op. Iemand suggesties ?

Probleem 2 (geen probleem eigenlijk, maar laat ik deze topic maar goed benutten).
Als ik wil synchen dan mislukt altijd de mail. Zowel mail app & entourage… ik zie het icoon van mail even opspringen, waarnaar het weer netjes benee land zonder iets gedaan te hebben. Alle updates van pocketmac heb ik draaien. Dit probleem heb ik ook met de xda 1 en ipaq 3870 gehad.

Bedankt alvast voor de reacties. :apple: [size=9:ea704a1d0d][/size:ea704a1d0d]

Heb je de helpdesk van PocketMac al een mailtje gastuurd, zou ik eerst doen! Ze reageren echter zeer traag, maar zijn zeker bereidwillig je te helpen.

Ik heb zelf de MDA compact en PocketMac lite (uitgeklede versie) en dat werkt helemaal niet, hij herkent de MDA niet via usb en BT. Ik vraag me af waarom er zo weinig nieuws op het forum is over PocketMac.
Ik blijf eerst nog even de kat uit de boom kijken voordat ik weer investeer. :?

Heb hier de volledige pocketmac. En via usb word hij netjes herkend, kan synchen enzovoorts. Alleen via blauwtand lukt het niet. Zal de helpdesk es een mail sturen.

Bedankt voor de tip alvast.

heb nog wat probeerd, maar lukt niet. Hij geeft aan in bleutooth voorkeuren op de mac :

Gekoppeld : JA
favoriet : JA
verbonden : NEE

En dat was het, ik moet he ding verbonden zien te krijgen. AARRRHHHHHGGGGG
Er is nu een ticket aangemaakt bij pocketmac. es kijken of die een oplossing hebben. Als je op de site kijkt dan kun je gewoon syncen met bleutooth en de mda compact… :smiley:
Zal vast iets over het hoofdzien…

(gepaired via mda naar g4, andersom. ding reset… NJET. alleen op de pc lukt het zonder problemen). lijkt wel of hij een poort niet aanmaakt op de mac.

werkt het al. ik zit met dezelfde problematiek

al opnieuw geconfigureerd in blauwtand? :(