Me Mac Mobile + screenshots

Hallo ik heb me Windows Mobile (iMate Jam Phone edition) helemaal getransformeerd naar mac Mobile :D Alles wat je daar ziet werkt ook echt

Nu is me mac collectie helemaal compleet :stuck_out_tongue:

Screenshot:
[img:f7f18350e4]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8865[/img:f7f18350e4]

Fotoshot:
[img:f7f18350e4]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=8866[/img:f7f18350e4]

cool :D

Hoe heb je dat gedaan ?

What the fuck!!!!!!

Vet!! kan dat ook met mijn smartphone de imate sp3i?

Is het een programma’tje of urenlang werk, hoe dan ook, dit wil ik ook!!!

Superstoer!!

Met : - Wisbar Advance 2 - Daarbij hoort een Wisbar Advance witte Mac theme (Mijne is een Bewerkte versie van een bestaande theme met andere/ betere icoontjes - Wisbar Advance Desktop (ad-on voor Wisbar Advance) (voor de mac icoontjes die je ziet) - Daarbij hoort een soort van theme pack (mac os x) dat uit .png en .tga files bestaat - En een eigen gemaakte windows mobile theme (.TSK File)

ik denk niet dat het voor smartphones kan

Het was best kijken van hoe je dit moet doen pff
maar ben er eindelijk uitgekomen. het is niet echt moeilijk

Link naar Wisbar Advance 2
http://www.lakeridgesoftware.com/wisbar/

Ik stuur later links naar alles wat je nodig heb om te transformeren :wink:

en ik zal toesteming vragen om alles in te pakken in een map zodat je alleen alles moet kopieeren naar je pocket pc

Als dat zou kunnen,

Alvast bedankt!!!

Ik ga nu maar es als de donder naar bed, morgen weer om 7 uur uit bed!

Groet,

Gerben

Erg cool!!!

Ziet er erg goed uit zeg!

Okay ik ga ook die telefoon kopen

WHAT THE F***!!! Dit is echt cool

[quote:ae0b8f200d="behappy"]Okay ik ga ook die telefoon kopen

WHAT THE F***!!! Dit is echt cool[/quote:ae0b8f200d]

Wottefak?! Het is geen telefoon… :wink:

[quote:9ce20d556f="KarelWillem"][quote:9ce20d556f="behappy"]Okay ik ga ook die telefoon kopen

WHAT THE F***!!! Dit is echt cool[/quote:9ce20d556f]

Wottefak?! Het is geen telefoon… :wink:[/quote:9ce20d556f]

Nee het is een vet cool apparaat!!

Maar ik neem aan dat je er ook mee kan bellen!

Ja. je kan er ook mee bellen. Het is een pda en telefoon :)

heel gaaf.

kun je die bestanden ook onliezetten?? mijn iPAQ zou ook een stuk mooier worden met zo’n todayscreen!!

Damn, Windows only... Zie je wel, ze proberen gewoon weer te kopieren en het voor zichzelf te houden. :wink: Dit is er niet voor Symbian he?

[quote:a44b2b9968="behappy"]Nee het is een vet cool apparaat!![/quote:a44b2b9968] Als ie vet is, glijdt ie dan niet makkelijk uit je handen ? :?

:x

Mijn smartphone is helaas weer eens niet goed genoeg om dit ook te doen, een leuk mac today screen is zelfs teveel gevraagd.

Arme ik.

ik heb ook een osx theme op me sony ericsson k750i 8)

maar is het er voor symbian of niet? hallo? :lol: :lol:

[quote:312e742b39="chilli dude"]ik heb ook een osx theme op me sony ericsson k750i 8)[/quote:312e742b39]

Heb je een goeie? Ik vind de meeste niet echt mooi, als ik eens tijd heb zal ik proberen zelf één te maken.

[quote:4b6de3206c="kenmasters"][quote:4b6de3206c="chilli dude"]ik heb ook een osx theme op me sony ericsson k750i 8)[/quote:4b6de3206c]

Heb je een goeie? Ik vind de meeste niet echt mooi, als ik eens tijd heb zal ik proberen zelf één te maken.[/quote:4b6de3206c]

ik heb dees