[Medal of Honor] Telefragged?

Hoi allemaal,

Ik was zojuist Medal of Honor AA: Spearhead aan het spelen en toen gebeurde er iets heel vreemds. Ik werd neergeschoten, respawnde (het was een team-match) en bijna direct werd ik ‘getelefragged’ door iemand uit mijn team.

Afbeelding console nadat het gebeurd was:

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Hoe zoiets kan? Wat het überhaupt is?

Bewerkt:
Zie nu dat ik geen links meer vanuit het foto-album van Mac OS X kan plaatsen :cry: , heb maar even tussen de [ img ] en [ /img ] tags een url-tag gezet :expressionless:

Telefragging is als iemand spawned (tot leven komt) op exact dezelfde plek waar jij op dat moment bent. De twee spelers zitten dan in elkaar en degene die er al stond (jij dus) sterft dan.

Dit is extreem zeldzaam, maar in sommige custom maps zit (bijvoorbeeld door een fout) maar 1 spawn point. Meestal spawnen de spelers dan op elkaars hoofd of half door elkaar heen, maar als je op exact dezelfde plek spawned als iemand anders, dan sterft hij. Dit is een “fout” in het Quake systeem.

Zo heb je ook nog “telenading”. Dit houdt in dat je op het moment dat een heel team spawned, een granaat neergooit en dan snel van team verandert. Het team ontploft en jij krijgt de punten. Dit is geen fout maar meer een soort valsspelen.

Bedankt, maar wordt er dan mee bedoeld dat ik er al stond en hij op diezelfde plek tot leven kwam, of wordt er bedoeld dat hij er al stond en ik op die plek tot leven kwam?

[quote:8b8ccbdeba="WebJ"]Bedankt, maar wordt er dan mee bedoeld dat ik er al stond en hij op diezelfde plek tot leven kwam, of wordt er bedoeld dat hij er al stond en ik op die plek tot leven kwam?[/quote:8b8ccbdeba]1ste ;)

het eerste, want degene die er al stond is altijd de pineut.

Bedankt, zal voortaan gelijk weglopen als ik weer opnieuw tot leven kom :) Is niet nodig denk ik, die 1/1000 keer dat er iemand getelefragged wordt...

Je kan er weinig aan doen want als jij tegelijkertijd met iemand dood gaat en dan tegelijk spawned, dan heb je maar 1/30 seconde om weg te wezen ongeveer :P

Dit dende ik dus ook niet :lol: