Media Center etc etc

Ik ben zo verwend met mijn iMacje dat ik helemaal gek wordt van de KISS VR-588 die ik heb gekocht. Dat is een DVD speler en HD recorder die je kan hangen aan je netwerk om streaming video te kijken.

Nou ja, een flinke teleurstelling. Ik had gewoon moeten wachten tot apple met iets moois zou komen.

Zeg me maar na;

Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte; etc etc.

Op uw aanvraag ;-)

Je bent een eikel omdat je niet wilde wachten

Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte[b:eccf96ca73]n[/b:eccf96ca73] 8)

Anyways, is er geen software voor OSX bij? Dan kan je 'm toch gewoon terugbrengen onder het mom van 'ik wil ‘m toch niet hebben’? Bij de MediaMarkt is dit gelukt met een draadloze router die ik niet aan de praat kreeg (bleek ik een verkeerde instelling te hebben gemaakt, maar daar kwam ik pas veel later achter :wink: )

Hahahhaha! Die is leuk ja. Trusten allemaal.

Je bent [b:5eef9a0b59]GEEN[/b:5eef9a0b59] eikel :evil:

[quote:2c3e2de2d9="pietjepuk6546"]Je bent [b:2c3e2de2d9]GEEN[/b:2c3e2de2d9] eikel :evil:[/quote:2c3e2de2d9]

Altijd al een ambetant ventje geweest he… :stuck_out_tongue:

Je verwacht dat dingen werken zoals je gewend bent. En dan blijk je opeens met troep te zitten waarvan de helft niet werkt omdat de fabrikant het niet voor elkaar kan krijgen ondanks dat ze zijn overgenomen door Cisco.

jezelf kleintje noemen en je groter willen voelen door een zogenaamd [i:1b495204d3]geweldig[/i:1b495204d3] apparaat te kopen... ja... dan had je beter kunnen wachten, eikel! :evil:

Er zit er hier eentje inform... :D

Je bent een eikel omdat je niet wilde wachten !!! :apple:

Vanavond voel je je pas echt een eikel omdat je niet wilde wachte :P En dan heb je nog een kleintje ook :o

Size matters.

[quote:3780c6c9e7="Nikita"]Je bent een eikel omdat je niet wilde wachte[b:3780c6c9e7]n[/b:3780c6c9e7] 8)

Anyways, is er geen software voor OSX bij? Dan kan je 'm toch gewoon terugbrengen onder het mom van 'ik wil ‘m toch niet hebben’? Bij de MediaMarkt is dit gelukt met een draadloze router die ik niet aan de praat kreeg (bleek ik een verkeerde instelling te hebben gemaakt, maar daar kwam ik pas veel later achter :wink: )[/quote:3780c6c9e7]
dat is eigenlijk de enige zinnige post ofzo? Waarom breng je hem niet terug kleintje? of verkoop je hem ofzo…

Jaha,

Kleintje is mijn Internet nick omdat ik vroeger een BMW 325 ti (E46) had en mij aan ging melden bij www.gummen.org en tja, dat was toen de kleinste BMW (dit was nog vóór de 1 serie). En aangezien ikzelf 1.90 M ben en 125 kilo weeg leek het me wel leuk. Nu heb ik deze auto niet meer en rij in een E28 M5 uit 1987 maar ja, de naam maar gehouden…

Zodra er iets behoorlijks van Apple komt wat weer helemaal super is, gaat dat ding de deur uit. Nu werkt hij wel als DVD speler en HD recorder maar tja, het is geen Mac :frowning: