Mediaplayer Radio1 en Firefox?

Ik luister nogal vaak via mn internet browser naar Radio1 en 747AM, dat kan alleen via de Mediaplayer. Nu schijnt het niet telukken om dit te doen in Firefox, alleen in IE en Safari. Heeft iemand tips, ervaringen hoe dit probleem op te lossen?

Hiier werkt het prima in FF, dus wat is het probleem?

Hij opent het window van de Media Player wel, maar dan laat hij een error windowtje zien:

“Cannot open the file. Verify the path
and filename are correct and try again.”

Terwijl ik daar bij IE en Safari geen last heb. Enig idee waarom?

heeft iemand misschien een idee hoe het volgende probleem in Firefox en/of Safari opgelost kan worden?

"The page has the content of the MIME type “application/x-oleobject”.
Because you don’t have a plug-in installled for this MIME type,
this content can’t be displayed.

Dit is het probleem waarom streaming media niet spelen in de internet-browsers op mn bakje/boekje.

Ik heb hier ook FireFox draaien en het werkt gewoon goed bij mij. Ik neem aan dat je WMP 9 hebt?

Zijn wel de juiste plugins aanwezig in je Internet Plugin map? “Windows Media Plugin” en “DRM Plugin.bundle”

ja hoor, op MacIntish HD> Library> Internet Plugins staan ze allebei, en ik heb windows Media Player 9.0.0 (3307). Heb die ook compleet geherinstalleerd. Ik begrijp er niets van.

Vreeeeemd dan. Ik zal echt niet weten waaraan het dan kan liggen. FireFox misschien opnieuw installeren?

Kan ik ook ns proberen. Moet ik dan ook weer mediaPlayer installeren om die link goed te laten verlopen of zou het meteen goed moeten werken?