Medion camera en de iPod Camera Connector

Weet iemand of de Apple iPod Camera Connector ook werkt met een Medion (MD511Z3)? Staat (natuurlijk) niet in de lijst van compatible camera's op de Apple-site...

ik heb zelf een medion camera van 4.1 megapixel. Die werkte wel met iPod photo connector bij mij.

De camera connector werkt met de camera als de camera een “disk mode” heeft en die heeft medion (je ziet tenslotte een schijf op de bureaublad).

Ik ga het gewoon proberen... Kun jij (weet niet welke iPod je hebt, ik een iPod Video) dan ook de foto gelijk bekijken, of komen de foto's op het 'opslagdeel' van de iPod.

[quote:f0f9b49344="hgpijp"]Ik ga het gewoon proberen... Kun jij (weet niet welke iPod je hebt, ik een iPod Video) dan ook de foto gelijk bekijken, of komen de foto's op het 'opslagdeel' van de iPod.[/quote:f0f9b49344]

Je kan ze direct bekijken, ze staan op de iPod in een mapje importeer foto’s.

Als je dan je iPod met je Mac verbind, dan kan je je foto’s in iPhoto zetten en als je daarna synchroniseert staan ze gewoon in de fotobibliotheek van je iPod !

Easy - Simple - Apple !!

greetz

Ps : Ik had een iPod Photo en heb nu ook zo een iPod Video !

Ik kan ze dus niet gelijk op mijn iPod bekijken. In de Australische rimboe heb ik geen Macje bij de hand om te syncen met iPhoto Ik zou ze dus graag gelijk in de fotobibliotheek hebben...

[quote:7a1b924f1e="hgpijp"]Ik kan ze dus niet gelijk op mijn iPod bekijken. In de Australische rimboe heb ik geen Macje bij de hand om te syncen met iPhoto Ik zou ze dus graag gelijk in de fotobibliotheek hebben...[/quote:7a1b924f1e]

Je kan ze wel bekijken hé!!
alleen staan ze infeite nog niet in je bibliotheek maar in een ander mapje importeer foto’s waar je ze gewoon kan bekijken,
zoals ik hierboven al zei !!

Je kan ze dan later thuis in iPhoto importeren !!

succes en goede reis :smiley:

ik heb iPod photo van 60 GB.

als je de foto’s laat importeren, dan kan je ze altijd bekijken op je iPod. Wanneer de iPod op je mac is aangesloten dan gaat de foto’s importeren in iPhoto.