meer mensen problemen met iTunes

ik heb itunes maar kan geen nummer samenvoegen heb al twee keer een update erover heen gegeooid :-( (en ik barst van de mixen)

remco

Volgens mij kan je ook helemaal geen 2 nummers achter elkaar plakken met iTunes

voor zo ver ik het weet kan itunes geen nummers "samenvoegen" alleen mooi in elkaar laten overlopen... maar het importeren van een cd vaarvan de nummers in elkaar lopen ( BV ski hut ) kun je als een nummer importeren zodat er geen pauze tussen de nummers zit....ik weet wel een programma waar je, je muziek mee kan samenvoegen en ook nog eens mee kunt branden "ROXIO JAM"

ik hoop dat je er wat aan hebt

kijk bij geavanceerd onder voeg cd track samen het staat er wel maar kan het niet gebruiken

ik weet niet of roxio met een iPod ook werkt
ik heb er intussen 800 nummers en mixen opstaan uit de eigen collectie en is ook zonde om deze weer opnieuw erop te moeten zetten denk je niet???

die optie van "voeg cd tracks samen" werkt alleen als je een cd wild impoteren !!!

werkt zo:

schakel itunes in,
doe een cd in je drive waarvan de nummers in elkaar overlopen (BV ID&T HARD STYLE),
je krijgt de cd + de tracknamen in itunes te zien,
dan selecteer je alle nummers en ga je naar Geavanceerd en je ziet nu dat je “voeg cd-tracks samen” wel kunt kiezen.
je kunt nu de hele cd als EEN nummer importeren en ook weer als EEN nummer branden.