Meer MSN perikelen

Waarom knalt mijn MSN er vaak willekeurig uit??

Ik draai 10.2.6 met MSN Messenger 3.5.1

Heb een @Home Breedband abotje.
Ook Proteus en Fire knallen er soms met MSN gewoon uit, terwijl mijn iChat en ICQ blijft lopen.

Andere Mac mensen die ik ken die ook MSN gebruiken hebben het minder vaak.

Wat is er aan de hand en wat valt er aan te doen?

[quote:d85681a80a="maceddy"]Waarom knalt mijn MSN er vaak willekeurig uit??

Ik draai 10.2.6 met MSN Messenger 3.5.1

Heb een @Home Breedband abotje.
Ook Proteus en Fire knallen er soms met MSN gewoon uit, terwijl mijn iChat en ICQ blijft lopen.

Andere Mac mensen die ik ken die ook MSN gebruiken hebben het minder vaak.

Wat is er aan de hand en wat valt er aan te doen?[/quote:d85681a80a]

Ik heb er ook wel eens last van, ook @Home, terwijl andere IM messengers wel blijven draaien…

Vergeet niet dat MSN zelf er ook gewoon uit wil knallen! Ik heb wanadoo en daar stopt MSN er ook soms mee (trouwens altijd als je een leuk of belangrijk gesprek hebt).

Dennis

ik heb ook MSN draaien zowel thuis als op mijn werk

op mijn werk zit ik met al mijn collega’s (zowel pc als mac) erop en de PC’s knallen er zelfs vaker uit dan de Mac versies.

thuis heb ik wanadoo en daar knalt ie er ook regelmatig uit, ik vermoed dat het gewoon te maken heeft met instabiliteit van MSN

jep, ik vermoed ook de instabiliteit van msn.

icq ruled samen met ichat ofcourse, jammer niet meer gebruikers :frowning:

Het heeft ook met @home te maken lijkt mij; want ik heb het probleem ook. Volgensmij zodra MSN een aantal seconden niet snel genoeg kan verbinden krijg je zo'n pop-up met 'Your internet connection has been lost' en dan kun je dat aan de mensen met wie je aan het msn'en was gaan uitleggen........

met telenet (belgie) knalt ie er ook uit hoor, maar jullie bedoelen toch dat de verbinding verbreekt met het MSN netwerk?

MSN sucks, wat had je nu verwacht? :stuck_out_tongue:

Ik heb dan ook OS 10.2 met een ADSL abonnement van XS4all en ook MSN 3.5.1. En nergens, nooit problemen ermee. Draait gewoon door zonder enige hapering.

spreek maar van geluk... mijn msn is erger... hij knalt en elke keer ik die opstart mag ik weer registreren zoals je doet de 1ste keer je msn gebruikt...

Hmm....

Ben dus niet de enige blijkbaar (gelukkig)…
Gek genoeg doet ie t op t werk en eerder op mijn stage nooit.

Die stond vaak van 9 's morgens tot 17:30 's avonds gewoon aan.
Was wel een Wintendo overigens…

Had vandaag CarraFix aanstaan (www.versiontracker.com zoeken op CarraFix) en MSN heeft de HELE dag gedraaid zonder er 1 keer uit te knallen.

CarraFix is overigens een bandwidth fixer…
Lijkt mij sterk (STERK 6 keer overnieuw moeten typen) dat het daar door komt, want MSN staat er niet ingesteld…

Misschien zijn er meer mensen die het kunnen proberen en het hier kunnen melden…

BVD
Grtz…

[quote:427865bb61="awesomemac"]Ik heb dan ook OS 10.2 met een ADSL abonnement van XS4all en ook MSN 3.5.1. En nergens, nooit problemen ermee. Draait gewoon door zonder enige hapering.[/quote:427865bb61]

Hier precies hetzelfde. Heeel soms houdt 'ie ermee op. Bijna nooit. Misschien hangt het ook wel samen met de drukte op het msn-netwerk.

Dan vraag ik me dan af wat mijn situatie zo speciaal maakt. MSN knalt er bij mij nooit uit. Ben 3 of 4 uur online en MSN draait nog gewoon zoals die moet. Zelfs na 3 uur kan ik nog steeds met iemand chatten.

Regiogebonden??? MSN 3.5.1 en OS 10.2 meer spannende dingen heb ik niet.

Ik heb de indruk dat het gebeurd zodra mijn computer in de sluimerstand gaat :?