Meer Wanadoo abonnees met dit probleem?

Hier een verdrietige (hopelijk tijdelijk) Wanadoo abonnee,

Ik krijg nu al een dag of drie bij het ophalen van mijn mail, om de haverklap de melding dat mijn login / password combinatie niet klopt. Zowel in Mail als Entourage. Slechts een enkele keer kom ik er wel doorheen… Terwijl ik toch niks aan de instellingen van mijn mail accounts heb gewijzigd en ik dus WEL met deze inlog / password combinatie kan wanadoo web mailen… Maar ja, wie zit DAAR nou op te wachten?

Zijn er hier meer wanadoo klanten met ditzelfde probleem en belangrijker nog, wie weet waar het aan ligt en wat er aan te doen is?..

Ik heb aangegeven dat ik per mail op de hoogte wil worden gehouden over de ontwikkelingen in dit draadje… :o

Wat bij mij altijd geholpen heeft is het volgende: ga naar voorkeuren email/ accounts/schrijf alle instellingen even over/verwijder je account/ maak dezelfde account weer aan met dezelfde oorspronkelijke gegevens.Dan zou hij het weer moeten doen!

Inderdaad bij mij ook al een paar dagen een Fetch Error, na aantal keren klikken op post ophalen krijg ik wel mijn post binnen maar is lastig. Haal tijdelijk (hoop ik) via Entourage mijn post op.

Zou het aan wanadoo liggen? :x :x :x

Ja, dat ligt aan wanadoo. Het is mij nog nooit gelukt om in te loggen op de site van wanadoo.Knap waardeloos.....

Wanadoo webmail vliegt er de laatste tijd vaak uit. Ook als ik al ingelogt ben krijg ik soms toch weer het bericht dat het inloggen is mislukt.

Dit komt doordat men bij wanadoo bezig is met het vernieuwen van webmail las ik ergens.

Hier hetzelfde… Begint Mail weer te zeuren over het wachtwoord. Ik ga altijd naar Postbus > On-line Status en kies voor online Dan pakt 'ie de mail wel weer.

Misschien Wanadoo eens bellen of ze een storing hebben?

[quote:c99574e1e7="colpolyp"]Misschien Wanadoo eens bellen of ze een storing hebben?[/quote:c99574e1e7]

Toen ik nog bij wanadood een abootje had lopen had ik eens het lef om de helpdesk te mailen, met dezelfde vraag.
Natuurlijk hadden ze geen storing, of mijn anti virus-software speelde op of mijn PC had ik niet juist ingesteld.
:lol: :lol: :lol:

Normaal gesproken loopt Wanadoo/Casema hier als een speer. Nooit problemen met inloggen c.q. wachtwoorden opgeven etc.

Alleen gisteren heeft de regio Den Haag te kampen gehad met
een flinke storing. Alles lag plat. Duurde hier (Leidschendam) bij mij van 11:00u
tot ongeveer 17:00u.

Heb inderdaad de laatste tijd wel vaker de melding dat ik mijn password opnieuw moet ingeven. Wanneer ik dit doe is het weer goed. Geen groot probleem dus,

[b:3567f51857][color=red:3567f51857]UPDATE, Het antwoord van Wanadoo:[/color:3567f51857][/b:3567f51857]

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij verzoeken u het gedeelte voor de @wanadoo.nl als loginnaam te gebruiken. Wij hebben onze mailservers namelijk geupdate. Voordien werd het volleidge adres nog geaccepteerd, maar nu is da t niet meer zo. U dient dus het gedeelte voor de @wanadoo.nl als login te gebruiken voordat u kunt verbinden met onze mailservers.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk

Inderdaad, het werkt weer. Jammer dat ze niet de moeite konden of wilden nemen om de abonnees daarvan op de hoogte te stellen, maar goed…

Goed om dit onderwerp te volgen: weer een irritant probleem opgelost. Maar hebben de wanadoo-casema-kabel abonnees onder jullie ook de ervaring dat de verbinding de afgelopen week erg traag is?

[quote:0070c722b6="jkazius"][b:0070c722b6][color=red:0070c722b6]UPDATE, Het antwoord van Wanadoo:[/color:0070c722b6][/b:0070c722b6]

Geachte mevrouw, mijnheer,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wij verzoeken u het gedeelte voor de @wanadoo.nl als loginnaam te gebruiken. Wij hebben onze mailservers namelijk geupdate. Voordien werd het volleidge adres nog geaccepteerd, maar nu is da t niet meer zo. U dient dus het gedeelte voor de @wanadoo.nl als login te gebruiken voordat u kunt verbinden met onze mailservers.

Met vriendelijke groet,

Wanadoo Helpdesk

Inderdaad, het werkt weer. Jammer dat ze niet de moeite konden of wilden nemen om de abonnees daarvan op de hoogte te stellen, maar goed…[/quote:0070c722b6]

Ik geloof dat ze bij Wanadoo/Casema niet echt wakker zijn. De volgens hun geupdate procedure geldt al
sinds het begin van de kabel. Vanaf het begin van de kabel (5jr geleden) gebruik ik het gedeelte voor het apestaartje
als loginnaam.
:o

[quote:f593dc67a8="Masto"]Goed om dit onderwerp te volgen: weer een irritant probleem opgelost. Maar hebben de wanadoo-casema-kabel abonnees onder jullie ook de ervaring dat de verbinding de afgelopen week erg traag is?[/quote:f593dc67a8]

Neen, dat gaat hier als een speer. Behalve afgelopen vrijdag tijdens de algehele storing
hier in de regio.

werkt hier prima (ftp dan), maar inderdaad.. je moet @wanadoo.nl weglaten.