meerdere agenda's niet zichtbaar

Hey allen,

Ik wilop mijn iPhone en mac graag ALLE iCloud agenda’s gebruiken. Ik heb bijvoorbeeld een Family agenda maar ook agenda’s die ik met de vrouw deel.
Op 1 of andere manier worden niet alle agenda’s weer gegeven op zowel de calendar app als de iPhone.

Wanneer ik inlog op iCloud.com zijn ze wel zichtbaar…

Is hier een fix voor?

Heb je onderin bij de knop Agenda’s wel alle agenda’s aangevinkt?

Uiteraard… sorry had dat vergeten te melden

Log eens uit in iCloud en op nieuw in.
Mogelijk help dat.
Je zie de agenda’s dus ook niet in de calandar app links in de kolom.

Sorry ook vergeten te melden… Ik heb op iPhone en mac beide uitgelogd… een herstart gedaan en vervolgens weer ingelogd…

Ook dat helpt dus niet :frowning:

Het kan niet anders of er is een hele logische verklaring voor. Het kan niet ‘zomaar er niet zijn’.
Kwestie van de juiste instellingen. En heb je het bv over dezelfde iCloud accounts?

Heb je in de instellingen de agenda wel aangezet voor iCloud?

yes… instellingen kloppen… alles is volgens het boekje gedaan dat is juist zo vaag…

Ben bang dat als ik Apple bel ik niet verder kom… vaak lopen ze een script af voor beginners, maar dit is net even wat anders

Wat is hier anders aan?
Evengoed, als je niet meer info geeft, kunnen wij ook niet meedenken en zoeken naar een oplossing.

dit is anders omdat ik het boekje al ben afgelopen uiteraard :slight_smile:

Nog even samenvattend:

  • iCloud heeft alle agenda’s online staan
  • iPhone: uitgelogd, herstart, ingelogd -> niets geholpen
  • iPhone: er staan een paar agenda’s in maar niet alle en een (oude) agenda die niet online staat
  • zelfde ook met de mac gedaan.
  • gek genoeg heb ik op de iPhone en mac dezelfde agenda’s, maar niet de agenda’s van iCloud
  • heb gebruik gemaakt van een Family account
  • heb zowel online als op iPhone/mac dezelfde account
  • wanneer ik BusyCal gebruik op de mac krijg ik WEL de juiste agenda’s van iCloud

Meer info kan ik even niet op komen

Een boel vragen nog:

Sinds wanneer is dit probleem er? Of heeft het nooit goed gewerkt?

Dus op icloud.com zie je wel de agenda’s, maar op de iPhone én op je Mac zie je ze niet? Of op één van de twee devices wel? En/of waar heb je die agenda’s aangemaakt? Op icloud.com?

Heb je onlangs veranderingen doorgevoerd op iCloud? Een nieuw mailadres toegevoegd bijvoorbeeld?

Thanks Joid voor je vragen:

  • probleem is sinds een week of 2. Voorheen nooit problemen gehad. Telefoon heeft geen updates verder gehad en ook geen nieuwe app geïnstalleerd of config aanpassingen gedaan.

  • op de cloud zie ik inderdaad wel de juiste agenda’s. Op beide devices NIET. Wanneer ik met Busycal op mac werk krijg ik wel de juiste agenda’s, met exact dezelfde login gegevens.

  • iCloud niets aan veranderd. Email adres niet toegevoegd verder

Staan ze wel aangevinkt; op zowel de Mac als de iPhone?

Ik kan bij de Mac niet kiezen welke agenda’s je wilt zien. Je krijgt in 1x alle agenda’s die in de iCloud (horen) te staan. Van daaruit kan je agenda’s aan of uit zetten.

Op iPhone zelfde verhaal