meerdere docks

ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat mij toelaat extra docks te installeren op mijn mac, die dezelfde functionaliteit hebben als het originele dock. de extra docks zouden dan links,rechts, boven of onder geplaats kunnen worden... dus niet 1, maar 4 als je wil. dit lijkt mij erg handig om zo bepaalde kanten te hebben.. de een voor internet, de ander voor school en weer een ander voor ontspanning bijvoorbeeld.

weet iemand of er een programma als dit bestaat? of heb ik hier zowaar een simpel idee? ik moet dus geen rare features, gewoon extra docks (en meer ruimte wellicht?)

Even gegoogled.

Misschien is multi Dock wat voor je?

Dock Extender misschien? Om docks te switchen en zelf samen te stellen. [url]http://www.codetek.com/dockextender/[/url]

http://www.dockfun.com/

ikzelf gebruik dockswitch! werkt echt prima en is free

doe er maar wat leuks mee

heb dockSwitch gedownload maar kan het nergens vinden en ook niet meer verwijderen!!!

Geeft aan dat het niet verwijderd kan worden omdat het open is,…maar waar???

GEVONDEN!!!

Apple zou hiervoor moeten zorgen...

Ik heb ook reeds verschillende 3rd party programmas geprobeerd, maar ik denk dat Apple alles in handen heeft om zelf met veel elegantere oplossingen te komen. Ik denk maar: een dock die in de rechterbenedenhoek van je scherm aanhecht en die van daaruit in 2 richtingen ‘groeit’, bvb. horizontaal voor de programma’s die draaien en vertikaal voor bvb. geminimaliseerde vensters en een aantal widgets zoals een dockklok, geheugen en processormonitor…

dat is inderdaad een goed idee, ik denk dat ik dit ook maar eens ga gebruiken.

Standaard is mijn Dock leeg, tegenwoordig start ik alles op via launchbar en tot nog toe vind ik dat de efficiëntste oplossing.

Gebruik al een tijdje met veel plezier Dockfun. Volledig aan wensen aan te passen en nog een mooie interface ook.

deze doen allemaal niet wat ik wil! ik wil tegelijkertijd meerdere docks beschikbaar hebben en niet wisselen tussen dock-versies. is er zoiets mogelijk?