(meerdere) files uit dock verwijderen? OPGELOST

Er staan, per ongeluk 900+ jpg files in m'n dock :x Volgens mij kan je ze er allemaal tegelijk weer uithalen, maar ik weet niet meer hoe.

Ik heb geen “zin” om ze er allemaal 1voor1 uit te “draggen”

Wie kan me helpen :lol:

Tja, volgens mij kan dat niet zomaar... Ik zou vast beginnen! :P

Even berekend, als je er 1 per seconde doet ben je over een kwartier al klaar :wink:

ik zie alleen maar wolkjes :P :P

lol, wat zal jij straks lekker slapen en dromen over wolkjes :P

Ik vond dit nog, misschien makkelijker? Lijkt me dat je dat wel kan gebruiken.

[quote:27086a67d5]The easiest way to check is to non-destructively restore the Dock to it’s defaults.

You can do this by MOVING this file onto your Desktop and then running the command ‘killall Dock’ in a Terminal window:

/Users/YourUsername/Library/Preferences/com.apple.dock.plist

Before doing that you may want to quit all applications otherwise non-standard ones you have running will appear on the right hand side of the ‘fresh’ dock.

When you friend is finished testing, copy the com.apple.dock.plist back to it’s original location and re-execute the terminal command for the dock to be restored.[/quote:27086a67d5]

[quote:08d8d96777="DennisX"]Er staan, per ongeluk 900+ jpg files in m'n dock :x [/quote:08d8d96777] Vertel eens.... hoe krijg je in vredesnaam een kleine duizend bestanden 'per ongeluk' in je Dock????

Een ezel stoot zich in het gemeen geen twee keer aan dezelfde steen, maar meer dan 900 keer?

@ Bor: is weer is wat anders als schaapjes tellen :P

@ BenDover ga ik proberen

@ Zerk; dat vraag ik me ook al :roll:

THANKS BenDover dat scheelt een hoop. :D :D :D

en Zerk ik sleepte “wat” jpg’s naar fotomagico, maar die kwamen ergens anders
terecht :o

[quote:2ad4a4023b="DennisX"]@ Bor: is weer is wat anders als schaapjes tellen :P (...)[/quote:2ad4a4023b]

schapenwolkjes dit keer :stuck_out_tongue: