meerdere foto's op 1 a4 uitprinten

Bestaat er een programma dat een soort collage uitprint van meerder foto's? Groeten Chander

ik weet niet in welk programma je werkt, maar er is zoiets voor Xpress. Weet alleen ff niet meer hoe het heet, heb het ook pas net gevonden op mn werk.. :|

Misschien ff googlen?

Weet niet precies wat je bedoeld...maar in Photoshop kun je heel erg makkelijk een 'contactsheet' maken. Kun je zelf instellen hoeveel foto's je erop wilt en hoeveel ruimte tussen de foto's etc.

Misschien heb je er wat aan!

Je kunt wel vanuit iPhoto 1 foto op meerdere manieren afdrukken. Zoals een grote photo gecombineerd met meerdere kleinere foto's. Maar het zou natuurlijk nog handiger zijn om meerdere verschillende foto's in één keer af te drukken...

QXP Images Book, dat is het programma/plugin voor Xpress waarmee je dat kan doen...

In iphoto kan je verschillende foto's tot 16 stuks op 1 pagina printen! Moet je bij "druk af" "Stijl" kiezen en dan "aantal per pagina" Daar kan je aangeven hoeveel je er wilt :)

[quote:f3c038377b="Hansvanbeej"]In iphoto kan je verschillende foto's tot 16 stuks op 1 pagina printen! Moet je bij "druk af" "Stijl" kiezen en dan "aantal per pagina" Daar kan je aangeven hoeveel je er wilt :)[/quote:f3c038377b]

Sinds iLife '06 krijg ik het “Stijl”-menu bij afdrukken niet meer te zien. Meerdere afdrukken op 1 pagina kan ik dus niet meer kiezen. Heeft hier iemand diezelfde ervaring mee?

Ik heb het Stijl menu nog gewoon in iPhoto.... ( versie 6.0.5 )