Meerprijs dual 2 tov. dual .1.8

Ik heb zopas men offerte ontvangen voor een dual 1.8, de verkoper van sagam wees mij er nog eens op dat die dual 1.8 nog met een trager moederbord zit, minder geheugen en een minder grote hd had tov die dual 2.2

ik had optioneel nog een andere grafische kaart (ATI 128Mb), airport extreme kaart, bluetooth adapter gevraagd.

Kostprijs 2.022 euro niet geïnstalleerd maar dat kan iedereen wel denk ik, maar ik zou wel graag die dual 2Ghz willen maar ik vind die meerprijs niet gerechtvaardigd, wat vinden jullie ?

Tim

Als je het over de nieuwe dual 1.8 hebt (rev B) dan is die toch een minder goede koop tov de dual 2 ghz. (256 mb ram tov 512 mb ram, 80 gb HD tov 160 gb HD, tragere busspeed, max 4 gig ram tov 8 gig ram enz.). Enfin, ik ben geen Apple verkoper hoor. Heb over hetzelfde getwijfeld en toch de dual 2 gekocht (sinds 3 dagen in mijn bezit 8) ). Tip: koop latjes ram van 512 mb, die zijn veel goedkoper en er zijn toch ramslots genoeg. succes

en om 'curieus' te zijn hoeveel heb jij betaal voor je ram? volgens mijn prijsofferte 2x512 Mb voor 210 euro van het merk kingston

Voor de Mac: 2279 € en voor 4 x 512 mb: 414,76 €

Ik zat ook te twijfelen over de dual 1.8 of de dual 2.0. Ik bestel denk ik toch de 2.0. gezien voorgaande argumenten. Nog een vraag over de grafische kaart.

Is de ATI Radeon 9600 XT met 128 MB video-SDRAM (veel) beter dan de standaard NVIDIA GeForce FX 5200 Ultra met 64 MB DDR SDRAM ?

ik heb de dual 1.8 genomen, wanneer je de benchmarks bekijkt vind ik die 500 euro extra teveel aan wat je wint met prestaties. ik heb er nog bluetooth, airport extreme en idd andere grafische kaart ingestopt. Kom ik toch al op 2000euro zonder btw en zonder het geheugen en voor het geheugen mag ik nog eens 400 euro neertellen voor 2 Gig.

128Mbyte videokaart begint langzaam de basis te worden, niet dat het zoveel verschilt tov die andere denk ik maar voor die paar euros wou ik toch wel 128Mbits videokaart.

servir frais