Meeting Het Hoge Noorden (deel 2) (22 oktober 2006) (Grunn)

Nu de meeting in Kaatsheuvel is geweest is het natuurlijk weer tijd voor een nieuwe meeting en volgens mij wordt het wel weer tijd voor een MacOSX.nl Meeting in het Hoge Noorden! Na het [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=57565]daverende succes[/url] vorig jaar zijn er hopelijk vast wel weer genoeg mensen die er zin in hebben!

Iemand ideeën voor een plaats/tijd?? Weer in Groningen of nu naar Leeuwarden en daar naar Bossina gaan?

[color=blue:c600989bbf]Locatie: Bossina Groningen (Westerkade 24, dichtbij de Mediamarkt)
Datum: zondag 22 oktober
Tijd: 13.00 uur
Route: http://www.applecentrebossina.nl/ (onder de knop algemeen)[/color:c600989bbf]

Aanwezige maccers:
[color=red:c600989bbf]1. Hiettahh (als pubers ook mogen komen)
2. marcin
3. Mac Gamer (ovb)
4. Marconius
5. Macmaniak
6. tijn22
7. radje0880
8. Nietzman
9. wytschaaf
10. rss
11. Mac Daddy
12. MissieMinnie
13. Milottegirl
[/color:c600989bbf]

p.s. Grunn betekent natuurlijk Groningen ;).

Count me in !! (als pubers toegestaan zijn :D)

Als er iemand rijdt is het mogelijk, maar voor 40 euro naar het noorden gaan treinen?

[quote:3d598c28db="roblemmen"]Als er iemand rijdt is het mogelijk, maar voor 40 euro naar het noorden gaan treinen?[/quote:3d598c28db]

Waar woon je? Vorige keer waren er ook paar uit het zuiden, carrpoolen is dan vast wel mogelijk ;).

Er zijn ook al plannen voor een meeting in 't Gooi (Laren geloof ik).

Misschien even kortsluiten met die topicstarter? :o

Dat kan teleurstellingen en lage opkomsten waarschijnlijk voorkomen! :slight_smile:

Die in het Gooi is volgend jaar, en nu al sticky. Ik had voor deze meeting meer al het eind van dit jaar gedacht! Ongeveer een jaar na de vorige meeting in het Hoge Noorden ;).

PB even een mod om 'm Stickey te maken en vermeld vast een maand/jaar in de topictitel. Is tat ook weer duidelijk. :)

als Nisei komt (in Groningen dus!!) dan ben ik er ook bij! 8)

[quote:21f1b0f4ee="Freek."]PB even een mod om 'm Stickey te maken en vermeld vast een maand/jaar in de topictitel. Is tat ook weer duidelijk. :)[/quote:21f1b0f4ee]

Done.

Vorig jaar was het op 6 november, toen was het al aardig fris. Misschien is het handig om het nu wat eerder te doen.

5 november dan maar :lol:

[quote:d165998de9="Freek."]5 november dan maar :lol:[/quote:d165998de9]

Dat is een zondag. Dan kan ik wel! :slight_smile:

[quote:8b333ceb64="GoingStrong"][quote:8b333ceb64="Freek."]5 november dan maar :lol:[/quote:8b333ceb64]

Dat is een zondag. Dan kan ik wel! :)[/quote:8b333ceb64]

Vorig jaar was het ook op een zondag, Bossina is toen speciaal voor ons opengegaan. Best cool! Misschien wil Bossina weer een aanbod doen. Zondag is denk sowiso wel een geschikte dag, want dan hoeft bijna niemand aan het werk.

als marloez en byebye komen (in Groningen dus!!) dan ben ik er ook bij! 8)

5 november heb ik ook niks, dus dan kom ik ook!!! (als Nisei en Loez komen)

ik bedenk me net.... kweenie of ik wel kan begin november, want als het goed is krijg ik dan de sleutel van mn huis en moet er geklust worden...

[quote:6604b03ca0="marloez"]ik bedenk me net.... kweenie of ik wel kan begin november, want als het goed is krijg ik dan de sleutel van mn huis en moet er geklust worden...[/quote:6604b03ca0]

Laten we het dan in jouw nieuwe huis houden! Kunnen we meteen helpen schilderen. :slight_smile:

LOL!

nieuwe huis staat in Amsterdam… das niet het Hooghe Noorden he? :stuck_out_tongue:

Voor mij wel ... hihi ... :P

[quote:c97cdfb200="roblemmen"]Als er iemand rijdt is het mogelijk, maar voor 40 euro naar het noorden gaan treinen?[/quote:c97cdfb200]

Ik heb tegen die tijd me O.V. :stuck_out_tongue:

als byebye, nisei en marloez komen kom ik ook heb tegen die tijd hopelijk een spieglreflexcamera en kan dan mooi oefenen op mijn favo modellen :).