Meeting Het Hoge Noorden (deel 2) (22 oktober 2006) (Grunn)

Wat voor camera is dat in je avatar dan? :?

[quote:b748490bec="hansenonline"]als byebye, nisei en marloez komen kom ik ook heb tegen die tijd hopelijk een spieglreflexcamera en kan dan mooi oefenen op mijn favo modellen :).[/quote:b748490bec] :bigsmile:

ja lijkt me leuk, ik kom ook!

[quote:be7e4f389a="marloez"]ik bedenk me net.... kweenie of ik wel kan begin november, want als het goed is krijg ik dan de sleutel van mn huis en moet er geklust worden...[/quote:be7e4f389a]

Het kan ook wel eerder, halfverwege oktober ofzo. Dan is het ook net ietsje warmer :wink:

[quote:be7e4f389a=“hansenonline”]als byebye, nisei en marloez komen kom ik ook[/quote:be7e4f389a]

Zo blijf ik bezig… :x

[quote:07399723f4="Marconius"] [color=red:07399723f4]5. GoingStrong (op een zondag)[/color:07399723f4][/quote:07399723f4] Zondag is voor mij geen vereiste hoor. Was een geintje richting Freek vanwege de datum. :lol:

Ik kom trouwens alleen als J-roen, Griffendahl, unSOUND, Rik H. en inberlin in het geel komen. :slight_smile:

[quote:b5db95f33d="byebye"][quote:b5db95f33d="hansenonline"]als byebye, nisei en marloez komen kom ik ook heb tegen die tijd hopelijk een spieglreflexcamera en kan dan mooi oefenen op mijn favo modellen :).[/quote:b5db95f33d] :bigsmile:[/quote:b5db95f33d]

:bigsmile:

[quote:729e78c884="marloez"][quote:729e78c884="byebye"][quote:729e78c884="hansenonline"]als byebye, nisei en marloez komen kom ik ook heb tegen die tijd hopelijk een spieglreflexcamera en kan dan mooi oefenen op mijn favo modellen :).[/quote:729e78c884] :bigsmile:[/quote:729e78c884]

:bigsmile:[/quote:729e78c884]

:bigsmile:

:wink:

[quote:03e7ef8153="GoingStrong"]Ik kom trouwens alleen als J-roen, Griffendahl, unSOUND, Rik H. en inberlin in het geel komen. :)[/quote:03e7ef8153]

Ik overweeg alleen om te komen als Goingstrong een bezoekje aan de KNO-arts heeft gebracht.

Maar dan nog is het hoge Noorden een klere end weg…

Ik denk niet dat het een slaap- party wordt hoor. Gewoon net zoals vorig jaar: op zondag ff (3 uur lang...) naar de Mac store, gezellig even wat eten en dan nog even naar een bar.

Wordt er binnenkort een datum geprikt? Eind oktober en de eerste helft van november zijn voor mij over het algemeen dramatisch om wat vast te leggen. Zeker in het geel.

Paar opties: 22 Oktober 29 Oktober 5 November

Allemaal op een zondag, wat mij denk ik het beste lijkt. Wie kan waarneer wel of niet?

liefst 22 okt, want daarna krijg ik de sleutel en moet ik dus aan de slag :)

maakt mij geen flaus aus, heb geen afspraken die dagen.

Ik kan waarschijnlijk wel 22 oktober, maar ik zit met een paar andere dingen in die periode zoals vakantie kinderen en een surprise-party voor de vrau die 40 wordt ..... (sssstt).

Dus dan word ik (helaas) wel een OVB-tje. :expressionless:

Een ander voorstel: verderop in november, 12-11 of 19-11 misschien? :?

Ik kan ook alle dagen, maar ik zou ook zeggen 22 oktober, anders kan Loez niet :wink:

[quote:96c7bca780="byebye"]Ik kan ook alle dagen, maar ik zou ook zeggen 22 oktober, anders kan Loez niet :wink:[/quote:96c7bca780]

Goede reden! :wink:

Ik ben nog even in onderhandeling met Bossina, of zij dan ook wel kunnen. Bossina stelt trouwens voor om het in Leeuwarden te doen in hun nieuwe store daar. Kan iedereen zich daar in vinden?

liever Grunn... wel zin om mn oude woonplaats weer te bezoeken! 8)

[quote:5dd9eb76bf="marloez"]liever Grunn... wel zin om mn oude woonplaats weer te bezoeken! 8)[/quote:5dd9eb76bf]

Groningen is natuurlijk wel een mooiere stad… (en makkelijker te bereiken)

Daar staat tegenover dat Leeuwarden een hele mooie en coole nieuwe Mac Sore heeft gekregen (van Bossina). Zeker de moeite waard om te bekijken.

Oh, als het in Groningen is kom ik misschien ook nog wel spieken. Bossina zit praktisch om de hoek.

22 oktober is prima, maar alleen als het in Groningen is. Als het ergens anders wordt organiseren Loez en ik een andere keer nog iets in Groningen. Apple Center maakt me niks uit, ik zie al genoeg Macs iedere dag.