Melding firmware update Macbook

Ik heb vandaag de Macbook firmware update uitgevoerd om volgende week een keer XP te gaan installeren. Ik kreeg de keurige melding dat het goed was gegaan.

[img:7e6fb80a8f]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=13047[/img:7e6fb80a8f]

Alleen krijg ik deze melding nu elke keer als ik opgestart ben! Hoe krijg ik dit weg?!?!

ga naar --> systeemvoorkeuren --> accounts --> inloggen en verwijder daar de update melding en hij start prima op zonder melding verder :D

Wachten op een nieuwe firmware update die ervoor zorgt dat dit niet meer verschijnt :P

kheb hetzelfde namelijk gehad...

[quote:5fcd2b6547="dreamlab"]Ik heb vandaag de Macbook firmware update uitgevoerd om volgende week een keer XP te gaan installeren. Ik kreeg de keurige melding dat het goed was gegaan.

[img:5fcd2b6547]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=13047[/img:5fcd2b6547]

Alleen krijg ik deze melding nu elke keer als ik opgestart ben! Hoe krijg ik dit weg?!?![/quote:5fcd2b6547]

XP installeren op een MacBook? Ik zou gewoon een laptop kopen dat is echt voordeliger!
Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen ineens zo lyrisch is om Windows te installeren op zijn Mac?

Luister Georg88, ga je nu niet druk maken om wat anderen met hun Mac doen. Dat mag iedereen voor zich weten. Ga jij nu maar gewoon lekker verder met OSX. Daar zeurt ook niemand over!

Als je het echt wilt weten. Ik ga gewoon lekker ff rommelen in XP, het grote onbekende (voor mij dan). En natuurlijk even wat Windows lovers gek maken! Als het niet bevalt wis ik de partitie en gaan we weer OSX’en.

@Rudedude: Top man, bedankt!

@georg88: Nou, omdat hij waarschijnlijk NAAST osx tiger ook windows wil hebben voor applicaties die hij niet op osx tiger, maar alleen op windows kan draaien. Zelf zou ik dit ook doen als ik de mogelijkheid heb. Handig voor de controle voor websites die ik heb gemaakt -> of doe hetzelfde in internet explorer doen als in safari/firefox in osx tiger.

En geef zelf toe… een mac ziet er zowiezo qua uiterlijk al verukkelijk uit → windows of geen windows :stuck_out_tongue:

ik had het zelfde probleem, bedankt voor de oplossing. en dan nog een vraag, welke programma's horen daar standaard te staan? ga naar --> systeemvoorkeuren --> accounts --> inloggen

[quote:0d68df0401="dreamlab"]Luister Georg88, ga je nu niet druk maken om wat anderen met hun Mac doen. Dat mag iedereen voor zich weten. Ga jij nu maar gewoon lekker verder met OSX. Daar zeurt ook niemand over!

Als je het echt wilt weten. Ik ga gewoon lekker ff rommelen in XP, het grote onbekende (voor mij dan). En natuurlijk even wat Windows lovers gek maken! Als het niet bevalt wis ik de partitie en gaan we weer OSX’en.

@Rudedude: Top man, bedankt![/quote:0d68df0401]

@dreamlab, dank je als dat de toon is ben ik verstandig :wink: en haak af in deze “discussie”.

@Georg88:

De toon die je zelf hebt gezet man! :stuck_out_tongue: Jij komt zeuren! En ik begin geen “discussie” maar ik eindig hem gelukkig wel zie ik! :wink:

Gelukkig ben jij verstandig… :innocent:

er was geen discussie maar een vraag!

sommige programma's zijn nou eenmaal niet voor osx, bijvoorbeeld autocad om maar eens een grote speler te noemen. er lastig voor bijvoorbeeld studenten.

ik geef @georg88 wel gelijk. De toon is mij ook een beetje te vijandig terwijl iedereen hier komt uit liefde voor z'n Mac. Ik vindt het persoonlijk jammer en ik zou ook verstandig zijn om dan maar niet meer te reageren. Zo is dit forum volgens mij niet bedoeld!

ik denk dar hier wat mensen zijn die het allemaal iets te serieus nemen, rustig maar allemaal er is niks aan de hand. het is hier heeeel gezellig :D

Tsssss, ik stel een vraag...en hij komt op een rare (nare) manier roepen dat "iedereen maar leip is over XP op de Mac en wat een onzin" en "Koop dan gewoon een laptop".

Sorry hoor, ik kan me niet indenken dat ik iemand zou gaan lastig vallen over wat hij met zijn Mac doet. En als je niks nuttigs te melden hebt…meng je dan niet in het draadje a.u.b! Volgens mij heeft Georg88 geen Intel Mac en had ie even zin om zich af te reageren op iemand.

Ik ben daarna ook niet “vijandig” gaan roepen dat ie op moet rotten maar ik heb gewoon gemeld dat het zijn zaak niet is wat iemand met zijn Mac doet, en dat is ook zo, en dat ie niet zo moet zeuren als HIJ XP niks vindt. Reageer dan niet man!

@Athens: Ach, ben je het nu nog met Georg88 eens ook…weet je wat je hebt ook helemaal gelijk ook! Al die ordinaire Intel Mac gebruikers ook. Aso’s zijn het!

8)

[quote:84082c39ed]XP installeren op een MacBook? Ik zou gewoon een laptop kopen dat is echt voordeliger! Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen ineens zo lyrisch is om Windows te installeren op zijn Mac?[/quote:84082c39ed]

Ok, Georg88 hier komt het (als je dit nog leest):

1-Als ik nu nog een laptop erbij koop voor XP is dat niet voordeliger! Als jij het “gewoon” wel zou doen vindt ik dat geen punt.
2-Iedereen is niet lyrisch, dat maak jij er van. Velen zijn wel geïnteresseerd om het te proberen. En ik dus ook. Als er bij jou niks gaat borrelen als je hoort dat zoiets kan dan ben jij niet de persoon om dat uit te proberen denk ik. Maar dat moet je helemaal zelf weten.

In ieder geval bedankt voor je reactie Georg88. We zien je graag terug.

Groetjes van Dreamlab (ook wel Wouter voor vrienden).

(Tja ik denk, ik maak het maar even goed met hem. Anders wordt ik nog aangegeven wegens digitaal pesten!)

@dreamlab, wat ben je furieus? Het gaat toch helmaal nergens over? Ik zou gewoon een laptop kopen is de veronderstelling en niet zoals jij het uitlegt: Koop dan gewoon een laptop. Dat staat er niet. Modarator dit kan op slot want de taalgebruik die Dreamlab bezigd lijkt een beetje op digitaal pesten.

[quote:8de77be999="midas"]ik denk dar hier wat mensen zijn die het allemaal iets te serieus nemen, rustig maar allemaal er is niks aan de hand. het is hier heeeel gezellig :D[/quote:8de77be999]

Zo denk ik er ook over. Ik maak me er geen drukte verder over. Wist niet dat mensen zich zo konden opstellen. Daar was het mij niet om te doen.
Misschien is dan het advies om niet in een draadje te mengen de beste leer voor vanavond :wink:
Zo leer je elke dag weer wat!

Sorry @Dreamlab :wink:

Zo, en dan nu eerst samen een bavaria drinken. Proost maccers!

[quote:d887bbf29a="athens"]Modarator dit kan op slot want de taalgebruik die Dreamlab bezigd lijkt een beetje op digitaal pesten.[/quote:d887bbf29a] Helemaal niet, dreamlab en georg88 hebben het samen bijna perfect opgelost. Perfect was het geweest als jullie elkaar even met een paar PB'tjes bestookt hadden om vervolgens met een gezamelijke verklaring de vrede van MacOSXp te verklaren :wink: 8) :lol:

Zo… waar waren we gebleven? Probleem van topicstarter in openingspost opgelost? Met andere woorden: :sotp:

[size=9:d887bbf29a]Excuses alvast voor het gebruik van de vele smily’s [/size:d887bbf29a] :stuck_out_tongue: