melding Internet Connect

Hoe kan ik de melding 'Disconnect/Stay connected' uitzetten? Ieder kwartier wordt ik door OS X eraan herinnerd dat ik on-line ben (duh...).

Bij de PPP Opties in Systeemvoorkeuren->netwerken daar kan je allemaal opties aan en uit vinken, ook deze.

:smiley:

hier een os 10 rookie in nood!!! keb zojuist een jaguar vanaf de installatie cd van een powerbook g4 geinstalleerd op mijn oudere mac g4 400mhz. Misschien een slecht plan, maar ik wil het zooooo graag. Nu werkt alles prima, maar zodra ik iets met geluid wil doen dan laat ie niks horen en zodra ik het volume hoger of lager wil zetten dan CRASHED ie!!! Kom het doordat ik een istallatie heb gedaan die is geoptimaliseerd voor powerbooks en dat dat conflicten geeft of zo? En beter nog .... hoe kan ik het verhelpen!!

Hoi Rinze,

Je kunt beter even een eigen onderwerp starten, want mensen die het kopje hierboven zien, denken dat het puur met Internet Connect te maken heeft en zien jouw probleem dus niet, als ze het onderwerp niet in gaan kijken…

Vertel dan meteen even wat je nog meer allemaal geïnstalleerd hebt nadat je Jaguar hebt geïnstalleerd (10.2 naar 10.2.6 bijvoorbeeld…) :roll:

Het feit dat je Jaguar aan de praat hebt gekregen, zegt genoeg over de compatibiliteit denk ik… Gewoon algemeen en niet alleen voor je PowerBook.