Melding over USB accesoire

Zo af en toe krijg ik deze melding rechts boven in beeld.
Scherm­afbeelding 2022-11-25 om 21.12.07

Heb geen idee wat het veroorzaakt en hoe ernstig dit is.
Ik heb een MacMIni M1 met 2tb SSD en 16 GB geheugen.
Waar kan ik zien welk aangesloten apparaat dit veroorzaakt?

Welke USB apparaten heb je aangesloten?

Dymo, labelprinter, Epson, Inktank, Externe SSD, 2 TB, Externe HD, 6 TB, Camera, 1 numeriek toetsenbord, 1 muis,
(2.beeldschermen via HDMI)

Aanvulling:
Externe SSD zit in UGREEN M.2 NVMe/SATA SSD Enclosure.
WebCam is LogiTech Brio Ultra HD Pro Business
Epson InkTank is met lange USB kabel verbonden, > 2.4 m. Wireless kreeg ik niet aan de gang.
Meeste zaken, ook een vd beeldschermen, aangesloten via HUB, LMP USB-C Mini Dock met volgende in- en output specs:
INPUT CONNECTIONS
1x USB-C 3.1 Type-C male (compatible with Thunderbolt 3 port)
OUTPUT CONNECTIONS
1x HDMI 1.4 (up to UHD 4K) 3x USB 3.0 (up to 5 Gbps) 1x Ethernet (up to 1000 Mbps) 1x SD card reader 1x microSD card reader 1x USB-C for Power Delivery
HDCP compatible

Zou je die hele handel niet eens aansluiten op een powered hub of dock ?

Als dit probleem zich voordoet, wat is er dan te zien in Systeeminformatie bij USB?

Je kunt dit programma vinden in Apps → Hulpprogramma’s.

Als het goed is kun je zien welke USB-poort een probleem heeft.

@nnsa:
Dank voor de suggestie, maar volgens mij is die LMP USB-C Mini Dock al een ‘powerd Dock’. Als dat niet zo hoor ik dat graag.

@Ome-kor,
Dank voor tip, ik ga dat in de gaten houden. :+1:

En is die aangesloten op een externe Power Supply ?

Zo te zien niet, de hub is bus-powered, maw. de Mac zorgt voor stroom. Dat kan voor een USB-A hub een probleem zijn, maar hoeft het niet te zijn voor een USB-C hub. Ik heb ook een USB-C hub voor mijn MacBook Air en daar kan ik zonder externe power twee schijven (een SSD en een 2.5 inch hardeschijf) en een beeldscherm (via HDMI) op aansluiten.

Als die Hub niet extern wordt gepowered, dan gaat die hele kerstboom niet probleemloos werken. Ook ligt uitvallen externe schijf, dus data-corruptie op de loer.

Nee, de HUB wordt gevoed via Thunderbold / USB 4.

Ik zie dat er nog 1 TB/ USB4 poort op de MacMini vrij is.
lijkt me dan zo-ie-zo goed om de “UGREEN M.2 NVMe/SATA SSD Enclosure” (TimeMachine draait daar op) daar op aan te sluiten.