Melding tijdens software update ?

Krijg deze melding tijdens software update ??

Zorg dat u toestemming hebt om te schrijven naar /tmp/501/TemporaryItems/com.apple.SoftwareUpdate en probeer het opnieuw.

Hoe los ik dit op ??

Dank

:finderoud:

Hum merkwaardig, na drie pogingen was het opgelost ??????? Snap niet waarom, maar het zal wel :o

Was je harde schijf onverhoopt vol? Goed dat je het zegt trouwens, ga ik ook maar eens de nieuwe Quicktime (en iTunes en Security Dinges) binnenhalen. (Hopenlijk krijg ik niet dezelfde foutmelding...)

nee ik had space zat, nog iets raars, na de update in het menu windowa is de optie canvas grijs,

en dat alleen op mijn iMac en op mijnPowerbook is alles ok ??? ra ra. En ik het al diverse malen opnieuw geinstalleerd ???

∴ NA-NIL-IN ∴

niet verholpen dus , ik zit nu ook weer te kloten op 10.3.4 met java update en ichat update helaas. :x

er lijken meerdere problemen te zijn . tem de 10.3.3 liep alles Ok bij mij ; na de 10.3.4 loopt alles een beetje fout . 2 maal crash vd systeem pref. bij de poging om de software update te activeren . safari heeft meerdere pogingen nodig om het adres te openen en op sommige websites krijg ik niet de volledige inhoud van de pagina . over dit probleem is er een post op macfixit .

ga vandaag alles der af smijten en verder dan 10.3.2 ga ik voorlopig niet tot er meer duidelijkheid is over dit probleem.

harry

Terug naar 10.3 en dan de combo update naar 10.3.4 eroverheen.