melding van safari

ik heb een internetpagina opgezet en ga deze bekijken met safari. Hij doet het ff goed maar dan krijg ik de volgende melding:

Not Found
The requested URL /(EmptyReference!) was not found on this server.
Apache/1.3.27 Server at intranetmm.local Port 80

Het vreemde hiervan is dat deze pagina in Explorer wel goed opent zonder problemen.

Kan iemand mij vertellen wat het echte probleem is, wamt ik begrijp er nix van.

Ook geen idee. Alleen stel ik vast dat Safari 1.0 helaas nog steeds een aantal pagina's niet laadt of fout laadt. Op punt staat ie nog niet, maar hij werkt algemeen toch wel lekker. En daarom gebruik ik Safari ipv IE, ondanks de paar bugjes nog.

Ziet er naar uit geen fout van Safari te zijn, aangezien GoLive standaard "(EmptyReference!)" neerzet als link. Waarna de link dus ook gaat.

[quote:3af13c9764="dimelot"]Het vreemde hiervan is dat deze pagina in Explorer wel goed opent zonder problemen. .[/quote:3af13c9764]

• Volg je hetzelfde pad in Explorer? Ik bedoel, klik je op dezelfde link of ga je direct naar de pagina?

• Gebruik je hoofdletters in het adres in de link terwijl je die niet gebruikt in de paginatitel, of omgekeerd? Andere letters of leestekens?

Whymme

Whymme - ik ga direct naar de site zowel in explorer als safari. en zover ik weet, maakt het niet uit of je kapitalen of onderkast gebruikt

Adriaan - het is inderdaad gemaakt in GoLive, maar waarom doet explorer het wel en safari niet. Is safari dan kritischer?

Maar die port 80 is dat geen firewall die aanstaat of die uitgezet dient te worden?