melk iconen :-(

Via een prog. probeerde ik eens wat andere ikonen, maar het beviel niet. prog. weggegooid, maar nu blijf ik wel met wit-doorzichtige ikonen zitten. heeft iemand een idee hoe ik de blauwe weer krijg?

In he infovenster in de finder moet je (net als bij het plakken van de iconen) het icoontje geselecteerd hebben. Vervolgens doe je in plaats van 'paste' 'cut' (knip i.p.v. plak). Het niet-originele icoon zou dan verwijderd moeten zijn. Als je Candybar hebt gebruikt moet je de iconen ook via dit programma resetten. Zelfs nadat een eventuele trial periode is afgelopen, kan je nog terug naar origineel...

Sterkte

Zoek even op versiontracker.com naar aquafix. Runnen: Klaar! 8)

[quote:a65cc247ce="tiny"]In he infovenster in de finder moet je (net als bij het plakken van de iconen) het icoontje geselecteerd hebben. Vervolgens doe je in plaats van 'paste' 'cut' (knip i.p.v. plak). Het niet-originele icoon zou dan verwijderd moeten zijn. Als je Candybar hebt gebruikt moet je de iconen ook via dit programma resetten. Zelfs nadat een eventuele trial periode is afgelopen, kan je nog terug naar origineel...

Sterkte[/quote:a65cc247ce]
Knippen van alle 1800 icoontjes op je computer is misschien een beetje omslachtig. Bovendien worden ook in programma’s de icoontjes veranderd.

Nee, ik denk dat de oplossing inderdaad gezocht moet worden in candybard of het originele programma waarmee de icoontjes zijn gewijzigd.

Hey, bekend probleem...

K gooide laatst de oude Safari weg, toen was van mn nieuwe mijn icon weg.

Gebeurt bij meer bestanden als ik iets weggooi. K heb ook vaak dat ie er andere icons opzet…

Bij mij is het na herstart wel weer goed…

[quote:b2b20363fa="KarelWillem"][quote:b2b20363fa="tiny"]In he infovenster in de finder moet je (net als bij het plakken van de iconen) het icoontje geselecteerd hebben. Vervolgens doe je in plaats van 'paste' 'cut' (knip i.p.v. plak). Het niet-originele icoon zou dan verwijderd moeten zijn. Als je Candybar hebt gebruikt moet je de iconen ook via dit programma resetten. Zelfs nadat een eventuele trial periode is afgelopen, kan je nog terug naar origineel...

Sterkte[/quote:b2b20363fa]
Knippen van alle 1800 icoontjes op je computer is misschien een beetje omslachtig. Bovendien worden ook in programma’s de icoontjes veranderd.

Nee, ik denk dat de oplossing inderdaad gezocht moet worden in candybard of het originele programma waarmee de icoontjes zijn gewijzigd.[/quote:b2b20363fa]

Daarom had ik die mogelijkheid er ook al bij gezet en daarom voegt jouw reactie niks toe aan deze thread. Net als deze reactie daar weer op :lol: :lol: :lol:

[quote:30b8b2d81d="nankovic"]Via een prog. probeerde ik eens wat andere ikonen, maar het beviel niet. prog. weggegooid, maar nu blijf ik wel met wit-doorzichtige ikonen zitten. heeft iemand een idee hoe ik de blauwe weer krijg?[/quote:30b8b2d81d]

Misschien AquaFix eens proberen?

http://gordon.sourcecod.com/sites/aquafix.php

dank je Stove :finderoud:

[quote:2a414298dd="nankovic"]dank je Stove :finderoud:[/quote:2a414298dd]

Positief resultaat?

:innocent:

yep. de iconen zijn weer blauw :finderoud: