memory stick

Hallo allemaal, Ik denk erover een memory stick te kopen, ik heb een IMac (64 mb)met OS 8.6 maar kan mijn machine dat doen, ik heb al in het forum gelezen dat een sweex het goed doet op een mac. Wie weet er iets van? Gea

Lees dit ook eens: http://www.macfreak.org/cgi/forums/topic.cgi?forum=5&topic=1610

Niet alle sticks doen het dus goed.
Gewoon één bij een Apple-dealer kopen, dan weet je zeker dat je goed zit.

Jij bedoelt zo'n USB pennetje? Die doen het praktisch op elke computer (Mac & PC) met een USB poort :D

Misschien vind je iets op [url]http://www.memorystick.com[/url].

Ik heb een Lexar Media 64 MB, werkt probleemloos onder OS X. Voor sys 8.6 moet je ff een extensie downloaden. In de gebruiksaanwijzing staat waar en hoe, dus dat mag geen probleem zijn. Uiteindelijk 61.2 MB daadwerkelijk beschikbaar. Te koop bij Dixons (voor wie het wil weten, de memory stick werkt ook onder Windows 98SE/2000/Me/XP. Uitwissellen is dus ook mogelijk). Vind het voor de rest een hip paars transparant dingetje :) .

Ter aanvulling: als je sys 8.6 up-to-date is hoef je die extensie niet te downloaden. Doet het prima zo!

Ik heb een Transcend en die werkt ook goed onder Mac en Windows, en volgens de verpakking ook Linux. Gewoon kijken op de verpakking of bijsluiter of het Mac ondersteund is, dan kun je het in elk geval terugbrengen als het niet werkt. Volgens mij zijn er in de praktijk weinig problemen met dit soort dingen.

ik heb dit weekend een Apacer Handy Steno SL 202 van 128mb gekocht bij MyCom voor 46 euro en die doet het probleemloos

word geleverd met een koortje(how cute) en een usb kabel met houder voor als je niet bij een usb poort kunt komen.

www.apacer.com

[quote:5e1f865deb="sabine"]ik heb dit weekend een Apacer Handy Steno SL 202 van 128mb gekocht bij MyCom voor 46 euro en die doet het probleemloos, word geleverd met een koortje(how cute) en een usb kabel met houder voor als je niet bij een usb poort kunt komen. [/quote:5e1f865deb] Ik heb er vanmiddag eentje gehaald in Amsterdam op de Ceintuurbaan, maar wil je wel waarschuwen dat het daar ongelofelijk druk kan zijn....