Mening over muizen

Beste muis gebruikers

Volgens mij doe ik iets verkeerd maar de Pro Mouse heeft bij mij maar een levensduur van 6 maanden daarna doet hij het niet meer. Terwijl me muis van de Imac(DV) het nogsteeds prima doet. Ik vindt alleen wel dat de pro Mouse fijner werkt.

Ik ben benieuwd naar jullie mening van de Apple muizen en de levensduur ervan. Dan weet ik gelijk of ik me muis gedrag moet aanpassen :smiley:

Bas

Heb je een muizenval op je buro staan of ram je erop? De mijne doen 't allemaal nog... Van Grey tot Pro. Ehhh... ik doe ook veel met de Wacom pen en muis. :wink:

Neem dan ook een rat!!

Ik heb inderdaad hetzelfde. Heb er al twee versleten. Ben nu heel erg tevreden over mijn huidige muis (met draad!! die draadloze vind ik helemaal niks!)

Verder zijn die muizen van apple natuurlijk prachtig, maar wel erg rsi gevoelig helaas.

[quote:5948042e03]Pro Mouse heeft bij mij maar een levensduur van 6 maanden daarna doet hij het niet meer[/quote:5948042e03]

De Pro muizen bij mij op school vallen één voor één uit…

Kijk hier ook eens over muizen:

http://www.macfreak.nl/cgi-bin/forums/topic.cgi?forum=18&topic=82&start=0

ππ

Geen probleem met een zwarte Pro Mouse. Maar ik moet zeggen dat ik 'm niet dagelijks gebruik.

Ik heb twee draad-muisjes eraan, van de tweede, Logitec, gebruik ik het scroll-wieltje regelmatig :P

Ik gebruik thuis gewoon een applepro muisje, doet het prima, ook al een heeeele tijd! Nooit problemen mee gehad! Op het werk heb ik een wacommetje, die is ook erg fijn om mee te werken! Als je dat eenmaal hebt, wil je nooit meer wat anders!

Gezien ik niet de enige ben met het muis probleem ben ik toch aan het nadenken om een andere muiz te nemen alsvast bedankt voor jullie reacties

ik heb nog nooit een Pro Muis gebruikt ze zitten allemaal nog in hun folie als ik mijn mac na een tijdje weer verkoop.

Ik heb de Kensington Studio Mouse, echt heel lekker maar helaas niet te koop in NL.

[img:35d38ba230]http://www.kensington.com/images/pc/K64322-4240.jpg[/img:35d38ba230]

@colpolyp

wil je dan niet toevallig een pro mouse aan mij kwijt?? Stuur maar een pb als je er nog 1tje stof heb ligen vangen ik neem hem graag van je over!

Van sommige muizen hou ik niet :roll: .

ππ

[quote:01cbabb341="colpolyp"]Ik heb de Kensington Studio Mouse, echt heel lekker maar helaas niet te koop in NL.[/quote:01cbabb341] Hij staat anders wel in de Nederlandse Apple store... :wink:

Oh dat was vorig jaar nog niet! Ik hem helemaal uit Canada halen omdat ze bij Kensington Europa er nog nooit van gehoord hadden :|

Nou dan raad ik hem nu van harte aan!

Maar even tussendoor:

iedereen heeft het maar over de Pro Mouse, maar als ik de mijne
op z’n rug leg staat er alleen “Mouse” op z’n buik…

Terwijl bij mijn vorige PowerMac een zwarte zat, waar wel “Pro Mouse”
stond… zijn de standaard muizen nu goedkopere modellen geworden
of heet de “Pro Mouse” tegenwoordig gewoon “Mouse”?

:?

Ik gebruik een Microsoft muis, ben ik nu erg slecht? :P

[quote:1c21af385a]Ik gebruik een Microsoft muis, ben ik nu erg slecht?[/quote:1c21af385a] Las ik niet op deze site dat die door Logitech worden gemaakt en dat M$ alleen hun naam erop spijkeren. Als dat zo is, ben je half slecht :P

Ik gebruik zelf een Logitech Cordless Mouseman Optical. Ik ben er erg tevreden over. De enigste reden dat ik geen Apple muis gebruik is omdat, er geen scroll wheel op zit :cry:

[quote:6f005afd70] Ik gebruik zelf een Logitech Cordless Mouseman Optical. Ik ben er erg tevreden over. De enigste reden dat ik geen Apple muis gebruik is omdat, er geen scroll wheel op zit :cry:[/quote:6f005afd70]

Die muis heb ik ook prima muis alleen een ding de muis gebruikt meer batterijen dan me lief is.