Mening over muizen

[quote:7f6468ca78="Zora la rousse"]Van sommige muizen hou ik niet :roll: .[/quote:7f6468ca78]

[img:7f6468ca78]http://home2.planetinternet.be/rv047190/gallery/Zoogdieren/clethrionomys_glareolus_m.jpg[/img:7f6468ca78]
Rosse woelmuis??

Verder heb ik 7 jaar met een Kensington Tubomouse (trackball) gewerkt. Helemaal super. Zelfs vrijstaand maken van plaatjes ging beter dan met een tabletje.
tegenwoordig hangt er aan mijn G5 een Logitech X700 Crdless en oplaadbaar.
Applemuizen hebben mij nooit kunnen bekoren, met als absoluut dieptepunt de kleutermuis, door iedereen Puck genoemd…

Ook niet van die muis. Ik heb wel een puck met een rood knipperledje :wink: .

[quote:a5c615b028="unSOUND"]iedereen heeft het maar over de Pro Mouse, maar als ik de mijne op z'n rug leg staat er alleen "Mouse" op z'n buik... Terwijl bij mijn vorige PowerMac een zwarte zat, waar wel "Pro Mouse" stond... zijn de standaard muizen nu goedkopere modellen geworden of heet de "Pro Mouse" tegenwoordig gewoon "Mouse"?:?[/quote:a5c615b028]

ja, dat vroeg ik me ook af. Niet alleen staat er nu Mouse, ipv Pro Mouse, ook het draaischijfje waarmee je de klikweerstand kon instellen is nergens meer te bekennen. Dus er is zeker meer veranderd dan alleen de kleur.

Je kan beter op het modelnummer letten. Mijn Pro Mouse heeft model nummer M5769. En ik vind de eerste uitvoering nog steeds de mooiste.