Mening over site

Hi there,

Even een nieuw draadje voor jullie mening over de site waar ik een favicon voor heb gemaakt … op www.cbsdww.nl
In de zomervakantie wordt de site helemaal aangepast aan het nieuwe logo … nog tips en suggesties?

Als er onder Fotoalbum alleen nog eens 'fotoalbum' komt zou ik er een directe link van maken. Is zo stom dat je twee keer hetzelfde krijgt.

en ook zou ik je oranje kader, dat je krijgt als je ergens op klikt altijd centreren. nu is het enkel bij algemeen.

[quote:fa76068ffa="Ja Rune"]Als er onder Fotoalbum alleen nog eens 'fotoalbum' komt zou ik er een directe link van maken. Is zo stom dat je twee keer hetzelfde krijgt.[/quote:fa76068ffa]Ja klopt, dat menu item gaat zeker verplaatst worden ... bedankt !!

[quote:fcbde36e19="Ja Rune"]en ook zou ik je oranje kader, dat je krijgt als je ergens op klikt altijd centreren. nu is het enkel bij algemeen.[/quote:fcbde36e19] Ow ... okay ... had er bewust voor gekozen om het links uit te lijnen, behalve dan op de voorpagina ... maar zal deze overweging meenemen als ik ga restylen :) DANK !

hoe heb je die fotoalbum gemaakt? Kan je dat "script" ergens downloaden van het internet?

geen dank

[quote:3adc584b17="senne"]hoe heb je die fotoalbum gemaakt? Kan je dat "script" ergens downloaden van het internet?[/quote:3adc584b17] Tja ... das gemaakt met ImCat (zie ook [url]www.moon1000.com[/url] Goed ... is dus een windhoos programma ... en ben eigenlijk op zoek naar een programma dat hetzelfde doet, maar dan voor de mac... Op school hebben we allemaal windhoos bakken staan ... en we gebruiken dus dit programma om snel lekker en lekker snel foto's erop te zetten. Als iemand een programma weet dat hetzelfde doet (Image Catalog ... ofwel webalbum maker) voel ik me aanbevolen. Liefst natuurlijk net zo gratis als ImCat ... (of een paar euri .. )

ik doe dat altijd met iPhoto, maar ik vind het resultaat helemaal ni zo mooi..

Voorbeeld

[quote:85cc6eba6d="senne"]ik doe dat altijd met iPhoto, maar ik vind het resultaat helemaal ni zo mooi..

Voorbeeld[/quote:85cc6eba6d]
Inderdaad … dan vind ik het resultaat van dat ImCat leuker (kan je trouwens zelf helemaal instellen hoor…) Maar er moet gewoon een programma zijn voor de mac die hetzelde kan … Heb het volgens mij ook wel es ergens gelezen, weet alleen ff niet meer waaro …

volgens mij kan je met adobe photoshop elements ook een fotoalbum op internet zetten. heb het zelf overigens nog niet geprobeerd.

en het kost ook geld. IMCat is gratis

ik vind iView media pro nog steeds prettig.

[quote:7803357945="PeterK"]volgens mij kan je met adobe photoshop elements ook een fotoalbum op internet zetten. heb het zelf overigens nog niet geprobeerd.[/quote:7803357945] Elements kan het heel erg leuk [url=http://www.cibap.nl/moveyour/]voorbeeld.[/url] En als je aan een educatieve licentie kan komen dan betaal niet erg veel (± 20 euro)

In Dreamwever zit ook een fotoalbum :D

Heb een tijdje geleden jullie gevraagd deze site te bekijken en er kwamen opmerkingen als ... don't fix what ain't broken ;-) Voelde me natuurlijk erg gevleid, maar heb hem toch gerestiled ... voor degenen die het leuk vinden ... [url]www.cbsdww.nl[/url] Ik hoor jullie mening wel .. Wilde hier niet per se een nieuwe draad voor starten .. :innocent: Oh en het fotoalbum doet het nog even niet ... ga ik morgen aan werken ... en er zullen nog wel een paar dingen zijn die nog niet helemaal werken zoals het moet ... maar goed ... dat staat dan ook bij het laatste nieuws ;)