Mening over website

Ik zou graag jullie mening willen over het ontwerp van deze site : [url]www.artbos.com[/url] Heb het ontworpen als vriendendienst, maar mag een schilderij uitzoeken :)

Ziet er goed uit en is lekker rap. Misschien onder werk een pijltje naar de volgende pagina en vorige pagina.

ziet er netjes uit!

Is inderdaad goed rap, alleen grafisch niet zo sterk vind ik. En de teksten zijn een beetje simplistisch. Maar dat is mijn bescheiden mening. :sealed:

[quote:45ff01cfcf="mickey"]Is inderdaad goed rap, alleen grafisch niet zo sterk vind ik. En de teksten zijn een beetje simplistisch. Maar dat is mijn bescheiden mening. :sealed:[/quote:45ff01cfcf] De teksten heb ik dan ook niet geschreven :) Grafisch juist wel sterk ;) ... less is more haha .. maar tis inderdaad maar je mening ...

Hey PoBo, Ziet er goed uit! Ik vind het alleen erg wit! Misschien is het iets om een zachte pasteltint ipv dat wit als achtergrond te gebruiken?? Of anders iets met die dunne lijnen doen, dat het geheel wat forser overkomt.. Verder een duidelijke site.. Succes!!!! :wink:

[quote:d31e676506="tony montana"]Hey PoBo, Ziet er goed uit! Ik vind het alleen erg wit! Misschien is het iets om een zachte pasteltint ipv dat wit als achtergrond te gebruiken?? Of anders iets met die dunne lijnen doen, dat het geheel wat forser overkomt.. Verder een duidelijke site.. Succes!!!! :wink:[/quote:d31e676506]

Thx … dat wit is indeed WIT :slight_smile:
Ga er misschien nog wel wat op bedenken …

Ik vind de gele (haar)lijntjes wat ielig en te licht... verder eenvoud troef maar functioneel en duidelijk.

Lekker snel en heel duidelijk. Inderdaad "less is more", site verzuipt tenminste niet in de overbodige graphics. Vind alleen die links met alleen een streepje ERBOVEN niet zo geweldig, maar da's puur een persoonlijke smaak. Ik zou voor eronder of boven EN onder kiezen.

persoonlijk vind ik zo'n nedstat tellertje misstaan op de site. van de provider waar de site op de server staat kun je toch ook statistieken krijgen denk ik. en dan krijg je van de teller bovendien verkeerde informatie want elke keer wanneer je terug gaat naar de home pagina wordt er weer geteld. verder vind ik de site wel mooi, in de eenvoud ligt het ware. tot slot, wanneer ik op een afbeelding van een schilderij klik wordt er een nieuw venster geopend, met bij mij (camino) zowel onder als rechts een scrollbar. dat is minder. misschien moet je nog iets aan de afmetingen doen, zodat de afbeelding precies in het nieuwe venster past.

[quote:c27ee2a44f="PeterK"]wanneer ik op een afbeelding van een schilderij klik wordt er een nieuw venster geopend, met bij mij (camino) zowel onder als rechts een scrollbar. dat is minder. misschien moet je nog iets aan de afmetingen doen, zodat de afbeelding precies in het nieuwe venster past.[/quote:c27ee2a44f]

Wat vreemd, de afbeeldingen moeten in een precies passend venster openen … Bij mij doet hij dat braaf (Safari en IE)

Bij mij niet (Safari)

het zou kunnen liggen aan de resolutie waarop het beeldscherm staat, de scrollbars zijn geen ramp, maar omdat het venster niet resizeable is een beetje storend.

[quote:6f99cfa43d="PeterK"]het zou kunnen liggen aan de resolutie waarop het beeldscherm staat, de scrollbars zijn geen ramp, maar omdat het venster niet resizeable is een beetje storend.[/quote:6f99cfa43d] 1280 x 854 is mijn resolutie .. maar bedankt ... dan weet ik dat het daaraan ligt ... maak ik hem gewoon resizable ... Thx