Meningen en ervaringen gevraagd: Motorola PeBL

Binnekort loopt mijn abonnement met mijn huidige mobiele telefoon aansluiting af en ben ik van plan over te stappen naar een ander netwerk. Bij het nieuwe netwerk kan ik dan ook kiezen voor een nieuwe telefoon. Mijn keuze is dan gevallen op de Motorola Pebl. Nu is mijn vraag: heeft iemand hier al ervaringen met deze telefoon en werkt deze ook lekker tesamen met Mac? enigerlei van mening is welkom.

Allo...

Ik heb de pebl sinds een tijdje… (alleen via de orange)

mooi toestel, wellicht het mooiste toestel van het moment, diende voor mij ter vervanging van de V3 RAZR, welke prima werkte met macosx samen.

Alleen… de pebl is qua specicaties gelijk aan de v3. Met dit verschil: Macosx herkent hem wel, maar kan er helemaal niks mee… geen ical uitwisseling, geen adresboek uitwisseling… heb al verschillende ervaringen met andere mensen uitgewisseld, en we hopen allemaal dat Apple hem in de toekomst gaat ondersteunen…

dus: Ga je voor een mooi ontwerp; kies dan de pebl… echt prachtig…
maar: Ga je ook voor maximale compatibiliteit, kies dan geen pebl, maar liever de razr, en anders een ander merk… zoals bv. sony-ericsson. Had ooit een de SE t630, en die werkte op alle vlakken echt super met macosx… dat is ongetwijfeld alleen maar verbeterd.

succes met de afweging… :wink: Max

[quote:b09365f482="maxunamax"] ical uitwisseling, adresboek uitwisseling... [/quote:b09365f482] ... zijn dat alle dingen die dan [b:b09365f482]wel[/b:b09365f482] mogelijk zijn met de RAZR? of zijn er nog meer mogelijkheden te noemen die er te combineren zijn met OSX? naast de mogelijkheid tot BlueTooth dan

[quote:b212e5ffba="soulcreeper"][quote:b212e5ffba="maxunamax"] ical uitwisseling, adresboek uitwisseling... [/quote:b212e5ffba] ... zijn dat alle dingen die dan [b:b212e5ffba]wel[/b:b212e5ffba] mogelijk zijn met de RAZR? of zijn er nog meer mogelijkheden te noemen die er te combineren zijn met OSX? naast de mogelijkheid tot BlueTooth dan[/quote:b212e5ffba]

het probleem van de RAZR is dan weer dat deze weinig aanvullende informatie kan bijsluiten bij een telefoonnummer (adres, website, e-mail, e.d.), echt heel veel heb je dan niet aan de uitwisseling.

ja kan in iedergeval wel je foto’s uitwisselen (met bluetooth en usb), smsen via bv. bluephoneelite…
:wink: Max

Motorola RAZR V3i , of anderst een van de beste mobieltjes die er opt moment zijn... de V3x Kan iemand mij zeggen wanneer die laatste in België uitkomt? :?

die V3i... zal in nederland niet eerder komen dan het voorjaar... misschien ook in belgie?... zal denk ik wel een kostbaar toestel zijn in eerste instantie...

Het is mij overigens wel gelukt om via BT foto's uit de PEBL in de Mac te krijgen. Alleen niet door iets op de mac te doen, maar door hem op te sturen vanuit de telefoon. Foto's eruit gaat dus wel, maar helaas bv een leuke ringtone erin niet. Althans niet bij mij.

het stomme is dat een perfecte integratie met de PC werkt....

hopelijk zorgt Apple in toekomstige updates voor meer integratie :wink: Max

[quote:a2e7621004="maxunamax"]het stomme is dat een perfecte integratie met de PC werkt....[/quote:a2e7621004] hmz, dan maar op mn werk wat ringtones naar mn PEBL kopieren :D

jaja, k heb hem ondertussen binnen :smiley:

wat is 'ie mooi hé...

ik vin het een beetje een vrouwen toestel...

razr is mooier imo

[quote:fbbdfcdccd="maxunamax"]wat is 'ie mooi hé...

:wink: Max[/quote:fbbdfcdccd]
het is werkelijk waar n schatje :smiley: k heb hem nu op mn werk aangesloten en wat een opties zitten er op die cd die ik erbij kreeg zeg. k vind het werkeljik waar n heerlijk toestel. alleen jammer dat ik pas in februari mijn abonnement krijg. ik kan hem nu al wel gebruiken alleen dan komen de kosten er alleen ngo maar bovenop. dus nog even wachten.
de fijnste opties vind ik nog wel dat je je telefoonboek op je computer kan aanpassen an aanvullen. gaat werkelijk veeeeel sneller dat wanneer je via de telefoon zelf zit te modderen om alles goed te krijgen. En ik vind het leuk dat je ook via die tool op de computer smsjes kunt versturen via je telefoon.
Helaas stond er op de cd alleen maar software voor windows. helaas niet voor mac … misschien komt die er nog?

[quote:31ce9b6a1b="NoiA"]ik vin het een beetje een vrouwen toestel...

razr is mooier imo[/quote:31ce9b6a1b]
en ik kreeg van t weekend nog wel te horen dat het n typisch mannentoestel was :? van n meid nog wel …

meningen verschillen en das maar goed ook :)