menu video 60 GB ordenen

Hai,

Ik heb een 60gb video.
Ik weet niet hoe je je menu kunt ordenen…
bijv. ik heb audioboeken in mijn ipod gezet en ze staan onder muziek…hoe krijg ik ze in gesproken boeken…
hetzelfde met muziekvideo’s staan onder films maar wil ze naar de map muziek video kopieren.wie kan me helpen.
mijn os is xp.

Hoj, eerst en vooral welkom.

Je zult dit moeten aanpassen in iTunes zelf, je iPod neemt immers een volledige kopie over van songs in iTunes.

grtz

Gesproken boeken die je importeert vanuit een gewoon mapje, herkend iTunes standaard als een gewone mp3. Volgens mij worden alleen de Audiobooks die gekocht zijn vanuit de iTunes Music Store herkend als audioboek... Anders moet je eens onder de voorkeuren kijken (Control + i ) of je daar iets kan aangeven (zo kan ik aangeven of een filmpje een Podcast of een Film is).

[quote:25a16cff31]Anders moet je eens onder de voorkeuren kijken (Control + i ) of je daar iets kan aangeven[/quote:25a16cff31]

Deze toetsencombi zal niet werken op een windows bak. :stuck_out_tongue:

Een PC heeft ook gewoon een control toets hoor, moet dus gewoon werken.

excuse moi :sealed:

heey, ben jij ook moderator geworden? proficiat! leuk!

[quote:97c2df8e09="Bryan"][quote:97c2df8e09]Anders moet je eens onder de voorkeuren kijken (Control + i ) of je daar iets kan aangeven[/quote:97c2df8e09]

Deze toetsencombi zal niet werken op een windows bak. :P[/quote:97c2df8e09] Het is [i:97c2df8e09]juist[/i:97c2df8e09] control (ipv Command). :wink:

Bij eigenschappen in Itunes op de betreffende muziek video kan ik inderdaad de muziek video aanklikken......en inderdaad staan nu in mijn Ipod in de muziekvideo lijst. Jammer van de gesproken luisterboeken.......maar misschien komt daar nog een oplossing voor.......

Thnx in iedergeval :smiley: