menubalk PROBLEEM

WIE KAN ME HELPEN??!! Ik heb vandaag van mijn 10.2.8 een 10.3 gemaakt op mijn flatscreen iMac ( met behoud van archieven e.d.) Daarna de Stuffit Deluxe 8.0.2 hergeinstalleerd : het symbooltje verschijnt keurig rechts in de menubalk naast menucalendar, vlaggetje , scherm en klok. Daarna de Spring Cleaning 6 ginstalleerd : het symbooltje verschijnt niet in de menubalk en de al aan- wezige symbooltjes verscuiven, verdubbelen , "flikkeren" op en zijn nu helemaal verdwenen. Dit heb ik er aan gedaan : diverse keren herstart : de symbooltjes blijven een paar seconden staan en verdwijnen dan. De menu Calendar verwijderd evenals de Spring Cleaning : helpt niet. Middela de installatie CD gerepaird : geen resultaat. Voor ik nu de heleboel ga herinstalleren wil ik weten of iemand een oplossing weet!!!

Misschien ven kijken op de site van Spring Cleaning? Je weet nooit dat er een update voor 10.3 klaarligt!

Dat had ik ook al gedaan, maar ik gebruik al de nieuwste spring cleaning (6.0.2 )

Spring Cleaning even verwijderen, heropstarten. Kijk als het probleem zich nu voor doet. Indien niet, Spring Cleaning opnieuw installeren. Kijk wat je nu krijgt als opnieuw inlogt. Als het probleem zich nog voor doet, even contact opnemen met Spring Cleaning.

Menubalk)symbolen haal je weg door Command/Appeltje + klikken & uit de balk slepen. Pooeeffffff weg! Jouw oplossing in [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=20373&highlight=]die nieuwe draad[/url] is véél te radicaal.