menus in Wordpress

Ik zit al veertien dagen te sukkelen met het koppelen van menus aan een subpagina in WordPress. Mijn vraag heb ik al op een zogenaamde prof. website gepost maar steeds zonder gehoor...

Wanneer ik zo'n menureeks van een subpagina maak, verschijnt die op alle pagina's en zelfs de TABS op mijn HOME-pagina zijn dan verdwenen en verschijnt daar dan in de plaats ook die menureeks die in feite voor mijn één van mijn subpagina bedoeld is.

De website heb ik ondertussen al drie keer verwijderd, ben dan telkens opnieuw begonnen maar steeds zonder resultaat. Ik word er ondertussen wel gek van ;-)

Ik werk met WordPress 3.1.3 en gebruik het betalend PlatformPro-thema (69,00 euro).

Vermeld even een link dan kan ik ff kijken
Voor een bedrijf gebruik ik ook het Platform Pro thema. Echter bij mij doen submenu's het prima...

dag mattietissen, hartelijk bedankt voor je vlugge reactie, voordien werkte ik met iWeb maar iedereen raadde mij die overstap aan...

Hieronder vind je de link, het is mijn derde probeersel, deze keer ben ik slimmer want de site heeft nog geen inhoud, zo lang ik de truc met de menus nog niet beet heb wacht ik er nog even mee.... Hopelijk heb jij er wat aan.

[url=http://internaat-spectrumschool.sgr1.g-o.be/wordpress]link[/url]

probeer dan is een sub/drop down menu aan te maken, want nu zie ik gewoon een goed functionerende website

is gebeurd, nu krijg ik geen subpagina's meer te zien... alleen de HOME is bereikbaar

Het zal waarschinlijk wel aan het PlatformPro-thema liggen want met een ander lukt het blijkbaar wel...