MercedesSLK & iPodmini

Hallo, Mijn vriendin wil graag haar iPod (Apple iPod mini) aansluiten op haar auto (Mercedes SLK roadster) Dit is volgens apple en mercedes perfect mogelijk. Alleen moet ze nog een kabeltje hebben en ik weet niet het welke. Ik heb al eens naar ITpro gebeld maar daar wisten ze ook niet veel meer. Ze konden me enkel helpen met de kabel minijack naar minijack. Maar het is de bedoeling dat haar audio en video systeem van haar auto de data ook weergeeft. Dus zou ik een kabel nodig hebben die onderaan de datapoort moet... Iemand raad?

http://www.mbusa.com/main/container.jsp?/features/iPod/index.jsp De titel en zo zou dus op haar dahsboard moeten komen.

mvg,
iSander

http://www.mercedesbenz.nl/web/show/id=836746

Volgens de Nederlandse site is de Eurpose introductie bij de B-klasse pas in juni 2005, en de rest volgt later.

Of je vriendin heeft een meganieuwe auto, of die kit zit er gewoon niet in… Je moet namelijk wel een kit hebben en een jackaansluiting in je dash-boardkastje…

Als je dit al wist, sorry, maar ik kan het niet helemaal opmaken uit je bericht!

heb je de FAQ die er staat al gelezen? er staat iets over de KIT en als je het mij vraagt dus ook over het kabeltje die erbij hoort :roll:

[quote:f0ca063070="iSander"]Hallo, Mijn vriendin wil graag haar iPod (Apple iPod mini) aansluiten op haar auto (Mercedes SLK roadster) [/quote:f0ca063070] Fok! Heeft je vriendin nog een zus? :P

[quote:4affc30b2c="KarelWillem"]Fok! Heeft je vriendin nog een zus? :P[/quote:4affc30b2c] Je zou geluk kunnen hebben, ware het niet dat er een ander vlaggetje staat onder je profiel ;) Dus, ik herhaal, heeft ze nog een zus? :innocent:

[quote:6653edc70e="klaus"][quote:6653edc70e="KarelWillem"]Fok! Heeft je vriendin nog een zus? :P[/quote:6653edc70e] Je zou geluk kunnen hebben, ware het niet dat er een ander vlaggetje staat onder je profiel ;) Dus, ik herhaal, heeft ze nog een zus? :innocent:[/quote:6653edc70e]

En misschien nog een voor mij? :P:P

en 1 voor mij?

o wacht nu is het niet meer grappig

Sorry voor iedereen geen zusjes meer. En ook geen broers voor de niet zo hetero's onder ons :D

Ik zou gewoon bellen naar de Mercedes dealer bij je in de buurt. Neem wel een officiële en een grote. Niet zo een dealer die ook nog 10 andere merken doet.

Die gaan wel weg weten. En anders zoek je op van welk merk de autoradio’s zijn.

[quote:fa4d6bd552="su"]http://www.mercedesbenz.nl/web/show/id=836746

Volgens de Nederlandse site is de Eurpose introductie bij de B-klasse pas in juni 2005, en de rest volgt later.

Of je vriendin heeft een meganieuwe auto, of die kit zit er gewoon niet in… Je moet namelijk wel een kit hebben en een jackaansluiting in je dash-boardkastje…

Als je dit al wist, sorry, maar ik kan het niet helemaal opmaken uit je bericht![/quote:fa4d6bd552]

De auto is op 10 juni geleverd. En het is nethelfde model als op die site. Het nieuwste SLK roadster model van Mercedes. De jackaansluiting zit in het handschoenenkastje. Maar das toch enkel analoog? Ik heb toch meer aansluitingen nodig om data te versturen via de onderkant?

ik hoef geen zus, doe mij maar de broer. :P

[quote:a22fc65867="himac"]heb je de FAQ die er staat al gelezen? er staat iets over de KIT en als je het mij vraagt dus ook over het kabeltje die erbij hoort :roll:[/quote:a22fc65867]

De kit ziterin! Je hebt enkel een kabeltje nodig. Maar nu nog dat kabeltje vinden … :expressionless:

Een kit die geleverd wordt zonder kabeltje? Het lijkt me een beetje vaag, maar het kan uiteraard, ff de dealer bellen lijkt me dan de beste optie..

succes

Koop je een dure mercedes moet je nog achter kabeltjes aan! Gelukkig heb ik zulke problemen niet :)

Heeft dan werkelijk iedereen een Mercedes? :x

:sealed:

b.t.w. is je vriendin ook 19??

Alleen hoog blonde vrouwen van 40 rijden hier in NL zo’n soort auto. 8)

18 jaar sinds maart 2005

[quote:3f5deb3e3d="iSander"]Hallo, Mijn vriendin wil graag haar iPod (Apple iPod mini) aansluiten op haar auto (Mercedes SLK roadster) Dit is volgens apple en mercedes perfect mogelijk. Alleen moet ze nog een kabeltje hebben en ik weet niet het welke. Ik heb al eens naar ITpro gebeld maar daar wisten ze ook niet veel meer. Ze konden me enkel helpen met de kabel minijack naar minijack. Maar het is de bedoeling dat haar audio en video systeem van haar auto de data ook weergeeft. Dus zou ik een kabel nodig hebben die onderaan de datapoort moet... Iemand raad?

http://www.mbusa.com/main/container.jsp?/features/iPod/index.jsp De titel en zo zou dus op haar dahsboard moeten komen.

mvg,
iSander[/quote:3f5deb3e3d]

EEN MERCEDES SLK ?!?!? Dat is zooooo’n mooie auto! Ik ben aan het sparen. Wil m voor mn dertigste.