Wie kan mij een beetje op weg helpen in normaal simpel nederlands. Ik ben de weg een beetje kwijt.
Ik heb mercury 1710 gedownload (een engelse versie). Weet iemand misschien een nederlandse versie?
Ik ben toen gaan kijken of het mogelijk is een videoconference op te zetten. Een webcam lukt. Via de helpfunctie kom ik op mercury site, waarin je wordt verwezen naar een jmf (java media framework), dan moet je bittorent downloaden en ook azureus. Ik heb niet al teveel kennis van downloadsites, nieuwsgroepen etc. Ik dacht dat je via bittorent een en ander aan muziek, films etc kon downloaden. Helaas staat vrijwel alles in het engels en voor mij is dat geen gesneden koek als het een onbekend terrein is.
Ik heb mijn tanden er wel ingezet, dus ik heb bittorent gedownload en geinstalleerd. Helaas doet die niets. Er stond ergens dat je via een programma als azureus bittorent kunt gebruiken dus heb ik azureus gedownload en geinstalleerd. Dan geeft ie een programma met “mijn torrents” of torrents aanmaken etc. Ik begrijp echter niet wat een torrent is, hoe ik bittorent hier in moet passen en hoe ik dan die videoconference in mercury moet opzetten.
Kortom, wie kan mij enige simpele duidelijkheid verschaffen omtrent bovengenoemde zaken.
alvast bedankt.
Gerard