Merk je het verschil?

Ik denk er aan om een tweedehands iMac te kopen, maar merk je het verschil tussen een 1.8 G5 en een 2.0 G5? Het prijsverschil is zo groot!

De bus is ook sneller, dus zit hem niet alleen in de processor, en 200 € verschil is nu niet zo gigantisch veel he. Maar zelf kan ik je niet vertellen of het verschil zo gigantisch is, maar ik vermoed dat je het toch wel zal voelen hoor, in geval van zeer zware processen.

Nou het is of een tweedehands voor 1190,- of een nieuwe voor 1780,- Da's weer ff wat anders.

De nieuwe heeft dan waarschijnlijk een veel betere videokaart... 128MB Radeon 9600 vs. 64MB FX5200, maar als je geen games speelt dan zou ik de goedkope nemen.

[quote:68cf3f2107="svreeburg"]Nou het is of een tweedehands voor 1190,- of een nieuwe voor 1780,- Da's weer ff wat anders.[/quote:68cf3f2107] Voor dat prijsverschil zou ik toch voor de 1.8 gaan. Uit tests blijkt dat een gebruiker pas verschil gaat merken als het verschil in prestaties groter is dan 25%.

De kwaliteit van het beeldscherm is een héél erg groot verschil! Als je kan zou ik toch voor de 20 inch gaan.

[quote:c76061f1ac="Pink Grapefruit"]De nieuwe heeft dan waarschijnlijk een veel betere videokaart... 128MB Radeon 9600 vs. 64MB FX5200, maar als je geen games speelt dan zou ik de goedkope nemen.[/quote:c76061f1ac]

Check apple site is :wink: , enkel bus & processor verschillen

Mja, dat is natuurlijk wel een groot prijsverschil he , als je weet vanwaar hij tweedehands komt, niet twijfelen, tweedehands nemen

hum ik moet beter lezen ^^ . nja dan heb je aan m'n antwoord dus niks ;p sorry ^^ .

[quote:cefcbdb857="Chasnam"][quote:cefcbdb857="Pink Grapefruit"]De nieuwe heeft dan waarschijnlijk een veel betere videokaart... 128MB Radeon 9600 vs. 64MB FX5200, maar als je geen games speelt dan zou ik de goedkope nemen.[/quote:cefcbdb857]

Check apple site is :wink: , enkel bus & processor verschillen

[/quote:cefcbdb857]

Ja dat weet ik wel. Maar als hij zegt een 1.8Ghz iMac tweedehands, dan ga ik ervan uit dat ie het vorige model bedoeld. De iMacs zijn net vernieuwd, dus ik verwacht niet dat die al tweedehands worden aangeboden. Snap ie?

bedankt voor de reacties! ik heb gekozen voor de tweedehands. op dit moment sta ik in woerden om mijn demo machine op te halen. en er zit een 9600 kaart in! en dat voor 1190,- euries ik heb er gelijk wat extra geheugen in gezet!

Ik moet gaan, hij staat klaar!!!

whhhooeee heeeee!