Messenger ad-on's

Hallo,

Weet iemand of er ad on’s voor MSN Messenger zijn?

Martijn

Voor zover ik weet bestaan die momenteel alleen voor MSN Messenger 6.2 die helaas voor Windhoos is gemaakt. Het zou kunnen dat er voor de Mac-versie (4.0) ook zoiets bestaat maar ik heb het tot nu toe nog niet kunnen ontdekken. :?

Voor de pc-versie zijn ze er inderdaad al heel lang. Toen ik heel heel lang geleden nog gebruik maakte van de pc van m'n ouders heb ik er wel eens gebruik van gemaakt.

Voor de mac-versie ben ik ze nog nooit tegengekomen. En eigenlijk zit ik er ook niet heel erg mee. Er zijn wel waarbij ik het veel leuker vind om er mac-tijd in te steken. Denk aan het luisteren naar muziek, het bouwen van een website of het knutselen aan een filemaker DB.

Aan wat voor soorten zat je trouwens te denken?

Geen idee eigenlijk.. Gewoon iets van leuke extra's zoals bewegende emoticons en zo'n plaatje erbij.. Maarja het leukste is natuurlijk net als bij windows de cam en audio functies.

[url=http://www.macupdate.com/info.php/id/13311]emoticons voor msn[/url]

Die zitten standaard in de 4 nu denk ik

[quote:7ae6361d19="Ja Rune"]Die zitten standaard in de 4 nu denk ik[/quote:7ae6361d19]

Ja klopt. En al zaten ze er niet in dan had je ze niet kunnen installeren omdat de patch alleen werkt bij versie 3.5…

oeps niet goed opgelet, heb msn sinds de nieuwe versie nog niet gebruikt. het grappige is dat ik door het installeren van de nieuwe msn nu icoontjes uit eerdere versies mis. heel vreemd.

ichat zou er moeten komen voor ieder platform dan hebben we ook niets meer van doen met extra dingen etc

Alsof iedereen dan meteen iChat zou gaan gebruiken, wel ffkes realistisch blijven

Het probleem met iChat is de koppeling aan Quicktime waardoor het heel lastig zal zijn om het MSN-protocol te ondersteunen. Ik vind wel dat Apple daar een eind aan moet maken. Dan is er tenminste een alternatief voor MSN Messenger die in het Nederlands is en goed werkt. Nu is het niks. :?